de laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefboy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Berichten
38
hallo beste mensen ik heb nieuw laptop gekocht en ik heb mij pc nog maar al de gevens zoals muziek en meer wil ik nu naar mij laptop overbregen maar hoe met de usb kabel ik weet het juist niet dat dit geen kwaat kan of dat het wel lukt en nog vraag voor muis aan te sluiten op de laptop is dit ook op usb ??? wie kan mij verder helpen A.U.B en bedankt groetjes stefboy
 
Geplaatst door stefboy
hallo beste mensen ik heb nieuw laptop gekocht en ik heb mij pc nog maar al de gevens zoals muziek en meer wil ik nu naar mij laptop overbregen maar hoe met de usb kabel ik weet het juist niet dat dit geen kwaat kan of dat het wel lukt en nog vraag voor muis aan te sluiten op de laptop is dit ook op usb ??? wie kan mij verder helpen A.U.B en bedankt groetjes stefboy
===========================
Hallo beste mensen. Ik heb een nieuwe laptop gekocht. En ik heb mijn pc nog. Maar al de gevens zoals muziek en meer wil ik nu naar mijn laptop overbrengen maar hoe? Met de usb kabel! Ik weet het niet.

**Zin klopt totaal niet**
Zie: dat dit geen kwaat kan of dat het wel lukt

En nog een vraag over het aansluiten van de muis op de laptop is dit ook op usb ??? Wie kan mij verder helpen A.U.B en bedankt groetjes stefboy
===========================
Nou....dat koste even wat tijd. Maar hoofdletters punten etc. zijn toch wel handig.

Over de muis: dat is ook usb
Over het versturen van de bestanden weet ik niet of dat met een usb kabeltje kan. Probeer het gewoon zal ik zeggen
 
Met een cross cable via de netwerk aansluitingen kun je de gegevens zo over brengen.

(Dyslectische mensen kunnen soms erg moeilijk zinnen maken ;) )
 
Geplaatst door Rimsic

===========================
Hallo beste mensen. Ik heb een nieuwe laptop gekocht. En ik heb mijn pc nog. Maar al de gevens zoals muziek en meer wil ik nu naar mijn laptop overbrengen maar hoe? Met de usb kabel! Ik weet het niet.

**Zin klopt totaal niet**
Zie: dat dit geen kwaat kan of dat het wel lukt

En nog een vraag over het aansluiten van de muis op de laptop is dit ook op usb ??? Wie kan mij verder helpen A.U.B en bedankt groetjes stefboy
===========================
Nou....dat koste even wat tijd. Maar hoofdletters punten etc. zijn toch wel handig.

Over de muis: dat is ook usb
Over het versturen van de bestanden weet ik niet of dat met een usb kabeltje kan. Probeer het gewoon zal ik zeggen

Zeg Rimsic,

je hebt werkelijk geen idee hoe kwetsend dit kan zijn voor sommige TS'ers. Een beetje belerrnd lopen doen over hoe men de Nederlandse taal dient te gebruiken en toe te passen.
Je hebt geen idee welke reden daar achter zit.
Kan zoveel oorzaken hebben.
Niet erg sociaal.
Past ook eigenlijk niet op een zeer sociale site als deze.

Fonz
 
hoofdletters of niet
want maakt dat uit.
we zitten niet op school
 
Geplaatst door stefboy
hallo beste mensen ik heb nieuw laptop gekocht en ik heb mij pc nog maar al de gevens zoals muziek en meer wil ik nu naar mij laptop overbregen maar hoe met de usb kabel ik weet het juist niet dat dit geen kwaat kan of dat het wel lukt en nog vraag voor muis aan te sluiten op de laptop is dit ook op usb ??? wie kan mij verder helpen A.U.B en bedankt groetjes stefboy
Okay, weer even back ontopic.

Je gegevens op een herschrijfbaar dvd-tje of cd-tje branden, is dat ook een optie?
Zo nee, dan zul je inderdaad even een cross-cable moeten gebruiken.
Meer over dit onderwerp lees je hier.

**Edit
Wat betreft de muis is dat meestal een USB type maar controleer dat even.
In de handleiding van de laptop staat wat voor soorten aansluitingen er op de laptop zitten.
Dus misschien ook nog wel een PS2.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door mr,x
hoofdletters of niet
want maakt dat uit.
we zitten niet op school
Dus....als ik een krant lees en er staan 20 fouten in een stukje geven ze toch ook niet als feedback: Tsja...we zitten niet op school :confused: :cool:.

En echt een nuttige opmerking van jou was het niet...net zoals 1500mb aan geheugen bij BF2, misschien moet je je eerst is verdiepen in waar het nou eigenlijk over gaat
 
Kappe mensen, hier heeft de topic starter niets aan!!
-------------------------------------------------------------------
Ontopic!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan