De LED-aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

oppafashionnl

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Hallo,

ik zit met het volgende probleem.
Onlangs heb ik mijn kapotte moederbord vervangen door een nieuwe, maar ondervond het volgende probleem. De draadjes om de computer aan doen, te resetten etc. zijn allemaal in een blok samengevoegd, die keurig netjes op het oude moederbord paste.
Maar nu heb ik een ander moederbord en krijg ik het niet voor elkaar om hem met de aan en uit knop aan te doen, omdat die volgorde van kabeltjes niet meer voor mijn nieuwe moederbord gelden.

Wat moet ik nu doen? Ik krijg de computer nu alleen aan door met een schroevendraaier contact tussen twee pinnetjes te maken. Het uit elkaar halen van dat blokje met die draadjes gaat me niet lukken, of hoe zou ik dat moeten doen?

Bvd

Ik heb geen idee.
De pinnetjes waar dat blokje in ieder geval op aangesloten was, bestaat uit 2 rijen van 9 pinnetjes

Hoi !

In de manual van je nieuwe mobo staat exact waar de diverse stekkers moeten komen.

Je kunt het stekkerblok eenvoudig in blokjes van 2 of drie verdelen met een scherp zakmes !

Greetz,

Harry.

Hoi !

In de manual van je nieuwe mobo staat exact waar de diverse stekkers moeten komen.

Je kunt het stekkerblok eenvoudig in blokjes van 2 of drie verdelen met een scherp zakmes !

Greetz,

Harry.

Meestal niet eens nodig, met een spelt kun je meestal het binnenwerk uit het blok krijgen en dan weer in de goede volgorde terug plaatsen.
Met de spelt druk je de vergrendeling van het binnenwerk los, voorzichtig aan het draadje trekken, vergrendellipjes weer iets uitbuigen en terugplaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan