greenlander
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jun 2008
Hoi, ik heb een probleem. Ik heb een LCD scherm van Sharp AQUOS, model: LC-26GA5E
(serial: 502619536)
Nu staat er plotseling links boven in mijn beeldscherm de letter K(zie foto).

Ik heb nu heel internet afgezocht, en kon er niets over vinden. Ik heb met sharp zelf gebeld, en zij ga mij de volgende oplossing, cq conclusie:
Als men in teletext een vraag ziet staan, waarvan het antwoord verborgen is, kan met dmv een knop op de afstandbediening in te drukken, het antwoord te voorschijn laten komen.(zie foto AB, het is het knopje onder de timer knop, (drie streepjes met een vraagteken))

Die letter K zou weer verdwijnen als ik dit knopje zou indruken.Niet dus, Ik heb van alles geprobeerd, Kinderslot, fabrieksinstellingen, verzin het maar. Ik weet het niet meer.
Een andere oplossing van van sharp was een monteur langs laten komen(ping ping)
lekker verdienen. Niet dus.
Wie o wie kan mij hiermee helpen.
mijn dank is groot.
ps deze K is op alle kanelen, behalve wanneer ik mijn pc aanzet(vga ingang).
groetjes remco
(serial: 502619536)
Nu staat er plotseling links boven in mijn beeldscherm de letter K(zie foto).

Ik heb nu heel internet afgezocht, en kon er niets over vinden. Ik heb met sharp zelf gebeld, en zij ga mij de volgende oplossing, cq conclusie:
Als men in teletext een vraag ziet staan, waarvan het antwoord verborgen is, kan met dmv een knop op de afstandbediening in te drukken, het antwoord te voorschijn laten komen.(zie foto AB, het is het knopje onder de timer knop, (drie streepjes met een vraagteken))

Die letter K zou weer verdwijnen als ik dit knopje zou indruken.Niet dus, Ik heb van alles geprobeerd, Kinderslot, fabrieksinstellingen, verzin het maar. Ik weet het niet meer.
Een andere oplossing van van sharp was een monteur langs laten komen(ping ping)
lekker verdienen. Niet dus.
Wie o wie kan mij hiermee helpen.
mijn dank is groot.
ps deze K is op alle kanelen, behalve wanneer ik mijn pc aanzet(vga ingang).
groetjes remco