de mailbox van xxxxxx is vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Vandaag probeerde ik een e-mail te versturen aan een mij bekend persoon. Ik kreeg echter van de systeembeheerder dat de mailbox van de betreffende persoon vol is. Gisteren heb ik zelf geconstateerd dat zoiets niet het geval is. Is daar iets aan te doen?

Vandaag probeerde ik een e-mail te versturen aan een mij bekend persoon. Ik kreeg echter van de systeembeheerder dat de mailbox van de betreffende persoon vol is. Gisteren heb ik zelf geconstateerd dat zoiets niet het geval is. Is daar iets aan te doen?

Voor alle duidelijkheid: dat betekent dus, dat je de mailbox hebt gecontroleerd van 'de aan jou bekende persoon'?

Gisteren keek ik bij de mij bekende persoon naar postvak in van het Outlook Express programma. Er stonden ongeveer 8 e-mailberichten. Dat lijkt mij niet echt vol. Ik had ernaar gekeken omdat de betreffende persoon van anderen had gehoord dat haar e-mailbox vol was. Nadat ik het had geprobeerd kreeg ik van de systeembeheerder de mededeling dat de e-mailbox vol is. Ik snap er echt niets van.

De melding van een volle mailbox gaat niet over de mailtjes die je in outlook kunt zien maar over de mail die op de mailserver staat. Ga daar eens met webmail heen en kijk of er niet een mail in staat met een erg grote bijlage of dat er heel veel mail in staat omdat ergens in OE is aangegeven dat er altijd een kopie op de mailserver moet blijven.

Gisteren keek ik bij de mij bekende persoon naar postvak in van het Outlook Express programma. Er stonden ongeveer 8 e-mailberichten. Dat lijkt mij niet echt vol. Ik had ernaar gekeken omdat de betreffende persoon van anderen had gehoord dat haar e-mailbox vol was. Nadat ik het had geprobeerd kreeg ik van de systeembeheerder de mededeling dat de e-mailbox vol is. Ik snap er echt niets van.

Zie de mededeling van ECD. Ik denk dus dat je niet goed weet waar je het over hebt.
Laat degene die het betreft, online naar de webmail bij haar mailprovider gaan (omdat voor jou kennelijk niet écht veel duidelijk is: het mailadres dus, waar jij je mail naartoe hebt gestuurd).
Daar zal ze zien dat haar mailbox (vergelijkbaar wanneer je zelf een postbus hebt bij het postkantoor) wel degelijk vol is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan