de map "onlangs geopend"

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Mag de inhoud van de map "onlangs geopend" verwijderd worden ? Deze bevind zich onder documents en settings.

Lijst met onlangs geopende bestanden wissen

Zoals bekend houdt Windows XP een korte lijst bij van documenten die u recent hebt geopend. Wanneer u het vervelend vindt dat anderen precies kunnen zien wat u hebt gedaan op de PC, kunt u ze als volgt verwijderen:

Klik met de rechtermuisknop in de Taakbalk en kies Eigenschappen. Kies in het venster wat nu verschijnt voor het tabblad Menu Start en de knop Aanpassen, en vervolgens in het volgende venster (Menu Start aanpassen) op het tabblad Geavanceerd. Onderaan de pagina, bij Onlangs geopend, haalt u het vinkje weg bij Onlangs geopende bestanden in een lijst weergeven, en klikt u op de knop Lijst wissen.

Nu hebt u alle laatst geopende documenten verwijderd uit de lijst. De bestanden zelf blijven natuurlijk intact.

Ik weet niet precies waar ik moet gaan klikken.
Welke taakbalk ? Ik zit waarschijnlijk niet goed want ik vind niet wat jij bedoeld.

@giga : dit is niet wat de topicstarter bedoelt.

claudine algoet
ja kan gewoon weg allemaal. het zijn maar snelkoppelingen dus er gebeurt niks met de bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan