De map system32 start automatisch op

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdXenos

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Berichten
192
Hallo allemaal,

Ik heb bij mijn ouders de computer opgeschoond. Nu hadden zij namelijk ook enkele virussen en foutmeldingen. Deze heb kunnen repareren met Adware Remover en NAV 2004. Echter kwam ik wel een virus tegen die norton wel detecteerde maar niet verwijderd.

Het virus wat norton detecteerd heet fonts.hta Omdat het een fonts bestand is heeft het waatschijnlijk te maken met de letters die op Win XP zitten.

Omdat deze beschadigd is met een virus verschijnt elke keer het venster system32.

Wat moet ik doen als Norton dit virus niet verwijderd en hoe kan ik voorkomen dat het venster van system32 verschijnt. (behalve via het verwijderen van dat virus)

Is dit een bekende fout en weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Graag hoor ik van jullie!

Gr. AdXenos :cool:
 
klik

Of gebruik de zoekfunctie op helpmij en zoek op system32
 
Heb een vermoeden van spyware. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Je kan eventueel nog eerst een online-scan om te checken of er nog virussen aanwezig zijn: http://www.tiscali.nl/serv/viru/viru_center.asp
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor de reactie.

Ik heb echter al wel adaware 6 gebruikt, deze kon niks vinden. Zelf gebruik ik spyware remover van Bulletproof, kan het zijn dat deze hem wel kan vinden. Want is adaware anders als spyware?

Het gebruik van deze progjes is mij wel bekend.

Ik probeer het eerst wel.

Gr. AdXenos
 
Een goede uitleg wat betreft spyware en de diverse programma's kan je hier vinden: *klik* Het door jouw genoemde progje ken ik niet. AdAware en Spybot zijn goede alternatieven, kunnen naast elkaar gebruikt worden en wat de een niet vindt wordt wel door de ander gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan