de markplaats.nl site opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenMuijs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2007
hallo,

Sinds een tijdje wil de internetsite van marktplaats.nl niet meer in zijn geheel openen bij mij, hij komt niet verder dan het laden van een enkele reclameadvertentie die op de site staat, voor de rest blijft de site leeg,
alle andere bedenkbare www url's un de wereld kan ik wel bekijken, behalve dus marktplaat.nl

weet iemand wat hier het mogelijke probleem is ?

p.s ik gebruik internet explorer 6, windows xp home edition nl

Geen idee, misschien een pop-up venster dat geblokt staat ?
Ik ken marktplaats eigenlijk niet zo goed.

Hey Jeroen,

Heb je niet onlangs iets geinstalleerd waar je even niet aan gedacht hebt?
Je meldt wel dat je IE6 hebt, maar heb je nu niet met de auto updates nu ineens IE7? Update van je Firewall of AntiVirusScanner? F-Secure, Norton en Bitdefender willen nog wel eens wat tegenhouden na een update. (anderen ook wel, maar heb ik geen ervaring mee) Die hebben nog wel eens de neiging dat ze na een update bepaalde websites tegenhouden.
Heb je je JavaScript ingeschakeld?
Probeer het eens met een andere browser: Firefox of Opera ofzo. Ook problemen?

edit:
Heb zojuist marktplaats eens bezocht met FireFox en met JavaScript en cookies op disabled. Ik zie geen problemen. Dus daar ligt het niet aan. Dan weet ik het ook niet

Laatst bewerkt:
Je meldt wel dat je IE6 hebt, maar heb je nu niet met de auto updates nu ineens IE7?

Die installatie kun je negeren, wanneer jij ervoor kiest om IE7 niet te installeren kun je nog gewoon met IE6 verder werken. Dat zal de TS waarschijnlijk ook gedaan hebben.

Bij mij werkt alles gewoon normaal, ben al een uurtje of zo op Marktplaats bezig en geen problemen:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan