De MIDI-header is niet voorbereid

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
deze melding krijg ik als ik een spel wil starten is daar iest aan te doen ?

emi_34: midiStreamOut: De MIDI-header is niet voorbereid. Gebruik de functie Voorbereiden om de header voor te bereiden en probeer het opnieuw.

ik heb windows xp home ( maar wat moet ik nu doen ik begrijp geen letter engels )

sorry

ja hoor mijn pc staat op automaitich update en ik ga ook regelmatig nog eens kijken dus daar ligt het niet aan

groetjes

kijk eens in apparaatbeheer of er cirkels / kruizen staan in de rubriek "geluidsapparaten"....?

wat je kunt proberen is het de-installeren van alle geluidsapparaten en opnieuw opstarten, Windows zal dan alle geluidsdrivers opnieuw installeren. (Ik verwacht niet dat je de Wincd erbij nodig hebt maar er is een kans dat je zowel de Wincd als de geluidskaartcd(drivers) bij de hand moet houden)

helpt niet windows installeert alles inderdaad terug maar krijg nog steeds dezelfde fout

dan denk ik dat idd. wat Bennie schrijft van toepassing is. Heb je wel de compatibiliteitsmodus voor dit spel binnen Windows ingeschakeld?

haha pasja die vraag heb ik wel degelijk beantwoord hoor maar ja dat heb ik ook al gedaan helpt ook niet.
ik zal het er maar bij laten pfff wat is een pc toch iets gemakkelijk

hihi alvast al erg bedankt voor de moeiten hoor pasja

mogelijk is dit spel er een dat idd. gewoon NIET onder XP kan en wil draaien..............

Je moet dat programma installeren uit mijn link. Dat biedt geluidsondersteuning voor DOS-spellen.

Groetjes,
Bennie

kan geen engels maar ja ik instaleer vcedist en dan tat vdmsound maar die vcredist opent niet moet je weer een programma zoeken en zo verlies je jaren van je leven om vijf minuuten een splelleke te willen spelen om te onspannen

ze hadden beter het telraam terug uitgevonden en bikels ik word alleen overspannen van die pc pffff

ne da lucht op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan