de nieuwe msn 7.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

boogy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2004
Berichten
21
hallo, ik heb de nieuwe msn 7.5 gedownload, en ik kan niet aanmelden omdat ik een bepaalde verbinding niet heb:confused: bij msn 7 had ik die verbinding niet nodig... ik heb geen windows service pack 2 maar weet iemand misschien wat er aan de hand is? ik heb alle verbindingen nagekeken:confused:

groetjes tom
 
mmm... ik zie geen afbeelding maar dit is de tekst:

er is verschillende keren geprobeerd om je aan te melden. vanwege je firewall (DIE HEB IK NIET EENS:S) kan de messenger mogelijk geen verbinding maken. Raadpleeg de instructies van de fabrikant.




80048820 (dat stond onder in het venster)
 
In Windows XP zit standaard wel een firewall, maar het lijkt me sterk dat dit je probleem is, aangezien je er bij 7.0 naar ik aanneem geen probleem mee had....:confused:
 
nou... ik had ook geen problemen met msn 7.0 maar ik kreeg in 1 keer een sixi verbinding ofzo:confused:
 
als je via google de code van je foutmelding intikt, krijg je een hele lijst met hits. Lijkt erop dat het een probleem is met authenticatie, en aangezien 7.5 nog een béta-versie is, zou ik me er niet al te druk meer over maken, en gewoon ff wachten tot het probleem opgelost is (in tussentijd kan je 7.0 gewoon weer gebruiken natuurlijk...)
 
Geplaatst door BartiGoal
als je via google de code van je foutmelding intikt, krijg je een hele lijst met hits. Lijkt erop dat het een probleem is met authenticatie, en aangezien 7.5 nog een béta-versie is, zou ik me er niet al te druk meer over maken, en gewoon ff wachten tot het probleem opgelost is (in tussentijd kan je 7.0 gewoon weer gebruiken natuurlijk...)
Sinds 23-08-05 is er een officiële versie uitgekomen (geen Bèta): http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=221940&perpage=20&pagenumber=1

Probeer het volgende even (als je een router hebt):

Open trigger poort 7001 met een bereik van UDP poorten 6000-6500 in je router en firewall.
Hoe je deze poorten moet openen verschilt per firewall/router.
Voor de router kan je naar -->deze site<-- gaan en je type router opzoeken.

Succes:)
 
Geplaatst door boogy
en hoe kom ik bij mijn router?
Dat ligt er aan welke router je hebt.

Vaak is dit te vinden in de handleiding van de router.
Verder staat het ook op de link uit mijn vorige bericht. Je moet dan wel weten wat voor router je hebt.

Succes:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan