De Nvidea 8600 Gs

Status
Niet open voor verdere reacties.

lilsnip

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Hey,
ik heb een laptop met een Geforce 8600 GS,verder 3 gig ram en pentium dual core inside.
prima laptop vind ik zelf=).Nu heb ik gister even Call of duty 1 geinstalleert(zou hij makkelijk moeten draaien op hoogste grafix),en ik kan hem alleen maar spelen met veel lagg en slechte grafix.Het licht niet aan mijn internet want op andere Computer's thuis gaat het wel gewoon goed.Nu heb hiervoor gezocht op google,en gevonden dat dit aan de driver licht van de video kaart.Meer mensen hebben schijnbaar dit probleem en Nvidea heeft geen fatsoenlijke driver's hiervoor.

nu heb ik voor deze laptop toch een behoorlijk bedrag betaalt en eigenlijk kan ik er niet eens een simpel spel op spelen:confused: Ik baal hier echt erg van,ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

alvast bedankt!

Mvg Daan:thumb:

Voer het spel eens uit in compatibiliteits modus.

Draai het spel zelf ook onder Vista met een 9800 gt en dat is geen enkel probleem. Heb de laatste versie van de drivers.

Het gaat daar niet om,voor DEZE video kaart is geen updated driver.. en daardoor is het zo slecht.Mijn vraag heeft iemand een idee of een driver?

toch bedankt voor je reactie

Ok bedankt ik ga het nu proberen!
meer reacties zijn altijd welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan