De pagina kan niet worden weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Home2

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2004
Ik krijg de melding De pagina kan niet worden weergegeven etc. bij het openen van een specifieke site. Andere sites doen het wel. Ik heb Windows XP Home edition. Ik heb recentelijk een systeemrestore gedaan.
Wie kan mij helpen?

Welke site is dat dan precies? Dan kunnen we even kijken....

Site doet het prima hier. Lijkt een beetje op sluipreclame:p (grappie)
Heb je dit echt alleen bij deze site? Wat is de volledige foutmelding?

Laatst bewerkt:
yep doet het hier ook goed.
idd raymond goede reclame als iedereen het effe probeerd :D

volledige tekst foutmelding

Het is de bekende pagina. Zie bijlage. Ik heb reeds al deze instructies uitgevoerd.

Word nieuwschieriger naar de oplossing.

gr.

Bijlagen

je had pas een systeemrestore gedaan,kon je em daarvoor wel krijgen?of had je dit gedaan vanwege dit probleem?

Kan pagina niet vinden

Daarvoor kon ik hem wel opvragen. Systemrestore gedaan o.a. omdat pc traag was. En eventueel/misschien omdat ik deze pagina niet meer op kon vragen. Weet het niet meer exact.

Gr F

Systeemrestore

Met alle respect voor de aanwezige know how, ik denk echter niet dat we op de goede weg zitten. Het is een systeemrestore geweest naar de fabrieksinstellingen. Xp volledig opnieuw geinstalleerd, alle overige sites gaan goed.

gr f

Probeer dit eens:

Eigenschapen voor Internet > Tabblad algemeen > Klik op bestanden verwijderen inclusief 'Ook alle off line items verwijderen' Vervolgens Cookies en geschiedenis wissen, ook te vinden in dit tabblad.

Ga vervolgens naar tabblad Privacy. Stel de schuifgregelaar in op 'Standaard' (normaal) en bevestigen met toepassen en OK.

In Windows XP SP2:
Iets verder naar onder op dat zelfde tabblad staat Pop-Ups blokkeren. Als deze te hoog staat ingesteld kan je ook problemen krijgen met het correct weergeven van website's! Ik heb hem zelf op normaal staan, en werkt prima zo (op enkele vensters na!).

Sluit pc af en start dan weer op.

Kan pagina niet vinden

Helaas, had goede hoop dat dit de oplossing was. Zijn er misschien nog meer mogelijke oplossingen.

gr f

Probleem niet opgelost Kan pagina niet vinden

Het heeft even geduurd. Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de aangedragen oplossingen. Er is echter nog geen werkende oplossing. Wie kan me verder helpen??

Gr. Freddy

Hoi,

Ik had hetzelfde probleem, en na heel lang zoeken, heb ik het probleem gevonden.
Ik heb eerst met IE zitten stoeien, maar ik had al snel in de gaten, dat dit het probleem niet kon veroorzaken.
Heb toen mijn Firewall uitgezet, maar helaas, dit loste het probleem ook niet op.
Heb toen mijn router losgekoppeld, en rechtstreeks met internet verbinding gemaakt.
En voila, ik kon weer zonder problemen op Euroclix komen.
Ik heb toen in mijn router alle porten geopend, en kon probleemloos op Euroclix komen.
Maar ik vond dit niet echt veilig, dus ben gaan zoeken welke port Euroclix gebruikt, en wat blijkt, als ik alleen port 3017 open zet, werkt Euroclix zonder problemen.
Dus als je ook een router tussen je internet verbinding hebt, zou ik het eens proberen om alleen port 3017 open te zetten.
Het is alleen wel zo, dat ik nu wat attacks krijg op mijn Zonealarm firewall, maar dit kan in principe geen kwaad, want alles wordt toch geblocked.

Ik hoop dat voor jou deze oplossing ook werkt.

Greetz,

Blaster07

ik heb een soort gelijke probleem ben er net acjter gekomen en heb al enige mensen gevraagt of hun wel op mijn site kunnen komen en ook op de andere site's maar die konden er dus wel op komen
ik heb bij dahhosting 3 website lopen waarvan ik op 2 site niet kan komen 1 kan ik dus wel komen ik vind dit erg vreemd wie kan mij hier even over helpen

Mensen maak even een eigen topic aan. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic van 2004, dus niet actueel meer.

Ik sluit deze daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan