de pc van mn shoonpa grrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.
In dat andere topic van je had ik dit gezet:

Chipset, enz. drivers moet je dus even downloaden op de site van de (moederboard)fabrikant en installeren...

Aiiiiiii...... Niet gedaan dus:o:o:o:o:o:o:o:o:o
Ik hoop dat er nog een oplossing is (bang)

thnx voor je reactie

Oplossing is: zoek uit welk merk/type PC of moederboard het is, ga naar de site van die fabrikant en download de drivers......

Oke.. ik heb de pc openliggen.. we gaan eerst ff weg maar straks kijk ik op t moederbord..

dank voor je reactie

Wat je ook kunt doen is dubbelklikken op de bedrade netwerkkaart in Apparaatbeheer, en dan in het tabblad Details kijken welke hardware-id's er staan.
Begint normaal gesproken met PCI\
Als je die hier post, dan kunnen we wellicht achterhalen welke netwerkkaart het precies is en je gidsen m.b.t. waar de driver ervoor te downloaden is.

Tijs.

PCI\VEN_1OB7&DEV_93OO&SUBSYS_2CO217F2&REV_31\4&1A671DOC&O&OOFO geeft ie aan.. Ik heb dit nummer al gegoogled maar die vind ie niet..
Hoop dat jullie misschien weten welke driver hierbij past..

B.V.D.

Groet Ger

Edit: sorry maar ik was aant twijfelen of die O-en, O's waren of nullen.... ik had O's ngevuld.. hoop dat jullie snappen wat ik bedoel... Ik heb de O's vervangen door nullen en dan vind ie 2 links met google...
Moet dus zijn: PCI\VEN_10B7&DEV_9300&SUBSYS_2C0217F2&REV_31\4&1A671D0C&0&00F0
Mijn excuses..

Laatst bewerkt:
Lijkt op een 3com 3CSOHO100B-TX 910-A01 netwerkkaart.
Ik heb de XP driver die ik ervoor gevonden heb bijgesloten als bijlage.

Succes,

Tijs.

Bijlagen

Lijkt op een 3com 3CSOHO100B-TX 910-A01 netwerkkaart.
Ik heb de XP driver die ik ervoor gevonden heb bijgesloten als bijlage.

Succes,

Tijs.

Geweldig Tijs..

Ik (en met mij de schoonpapa:p) ben je erg dankbaar..
Ik moet er vandoor maar ga vanavond laat nog aan de slag..
Laat morgen horen of t werkt..

Thnx Ger:thumb:

Iedereen hartelijk dank.
Vannacht nog tot half 2 bezig geweest en de pc loopt als een klokje. alle programmas geinstalleerd..
Deze week effe naar de woning van schoonpa de pc aansluiten, printer aansluiten enz zodat ie t doet als ie van vakantie terug komt..

THANKS THANKS en nog eens THANKS

Groet Ger

Mooi dat je a.s. huwelijk gered is. :D

Graag nog even je vraag als opgelost aangeven: Klik op "Status opgelost" op de donkerblauwe balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan