De power-knop weigert soms..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Berichten
1.582
Hallo,

Zit ineens met een raar probleem, tenminste voor mij dan.
Sinds twee weken gaat mijn pc niet gelijk aan maar moet ik tig keer drukken op de powerknop. Bij de eerste keer drukken slaat alles aan maar ook gelijk weer uit. Meestal doet ie het wel weer als ik de voeding (achterop) uitzet , een paar keer druk op de powerknop en de voeding weer aanzet. Ik heb gelukkig nog niet gehad dat hij helemaal weigerde maar daar wacht ik liever niet op. Wie weet wat dit kan zijn?

Zou er gewoon iets los zitten of....
 
kijk eens of er ook een breuk in het PowerSwitch kabeltje zit...
en of het kabeltje nog wel goed vastzit op het moederbord en bij de powerknop zelf..
 
Ik denk dat je alles op korte termijn over moet zetten in een nieuwe systeemkast.
 
Geplaatst door wvdwe
Ik denk dat je alles op korte termijn over moet zetten in een nieuwe systeemkast.

Ojee, en waarom dan? Wat denk jij dat er mee is dan? Kun je het een beetje uitleggen?

[edit]moet de kabels nog nakijken :eek: [/edit]
 
Zelfde probleem gehadt,contact powerknop was het aan het begeven.
Misschien heb jij geluk dat het niet zo is scheelt weer
45 euro of zo.
 
Oh oke, ja ik was er al een beetje bang voor...

Ik kijk zo even de draden na en als dat het niet is dan ga ik wel kijken naar een nieuwe kast. Moet dan maar...

Bedankt voor jullie reactie:thumb:
 
een hele nieuwe kast voor een power knopje ?
je kan die toch wel vervangen ?
 
Geplaatst door virtuosa
een hele nieuwe kast voor een power knopje ?
je kan die toch wel vervangen ?

Lijkt mij toch ook wel om dat te vervangen.
 
Ik heb even gekeken maar er zit niets los. Wel heb ik nog een ouwe kast staan met een power-knop erin. Ik ga dus even kijken of ik die kan vervangen...

Bovenstaand probleem duidt dus zeker op een power-knop probleem?

Deze vraag omdat als ik steeds dezelfde handeling doe met de voeding (uit-paar keer pk drukken-aan-een keer pk drukken) de pc daarna wel start..
 
Verwissel de aansluiting van de powerknop op het moederbord eens met de resetknop.

Dan zet je de computer dus aan met de resetknop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan