De printer is geen netwerkprinter maar kan ik via een USB modem daar wel een netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

rait007

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
39
hoi ik zal eerst de gegevens neer zetten van mijn modem en printer de modem is een huawei hg655d de printer, is een Brother HL-2130.
De printer is geen netwerkprinter maar kan ik de printer ook direct aan sluiten op de modem . op die, manier wil er een netwerkprinter van maken maar ik wil dat doen zonder usb server die zijn heel duur.
er zit op de modem een usb aansluiting heb het al geprobeerd via Windows 7 netwerken dellen maar toen ik de,
de printer aansloot op de modem en hem ging zoeken op mijn laptop vond ik hem niet. moet een instelling veranderen aan mijn laptop of modem en hoe doe ik dat wie heeft uitleg dank alvast?
 
De USB aansluiting op dat modem is alleen voor service doeleinden.
Kan dus niet gebruikt worden om printers, externe schijven, e.d. op aan te sluiten.
 
heb je dat gevraagd

ok heb je dat uitgezocht dat het zo is bij die modem want toen ik het vroeg aan online waar die modem van is, wisten ze het niet. ook wat kan ik dan wel doen
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst. Tevens je tweede bericht verwijderd. Na 24 uur geen reactie, mag je pas een bericht achterlaten om je topic weer onder de aandacht te brengen.


Inderdaad zijn modems van de providers niet geschikt om printers op aan te sluiten. De USB aansluiting kan inderdaad voor service doeleinden zijn, maar kan ook wel eens voor het netwerk zijn. (USB Modem)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan