De printf??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert F

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2005
Hallo,

Wie kan mij bij volgende helpen waarom schrijft de printf functie niet "hier schrijvenwe dit?

wnschryi5.jpg

Wie kan e hier even bij helpen en zeggen waar ik fout zit? Groeten Dank bij voorbaat.

In principe zou printf("Hier schrijven we dit neer"); moeten werken. Zet anders eens met de debugger een breakpoint op die regel en kijk of het wel wordt uitgevoerd.

nu doet hij het weer wel maar nu schrijft hij het eerdere weer niet namelijk strcpy(str,"hallo takakaka!");

Groeten.

is 'schrijf;' een functie ? Dan dien je die aan te roepen met haakjes. 'schrijf()'.

idd dat moet er ook nog bij.
kan het dat hij stcrp(------" hallo takaak"); niet meer schrijft mss omdat ik de benodigde file voor array niet includeer?

Men spreekt ook over header files maar zijn dat de files waard de bibiliotheek functies in opgebouwd zijn waarmee ik bedoel ga ik daar de source vinden?

Groeten.

idd dat moet er ook nog bij.
kan het dat hij stcrp(------" hallo takaak"); niet meer schrijft mss omdat ik de benodigde file voor array niet includeer?

Men spreekt ook over header files maar zijn dat de files waard de bibiliotheek functies in opgebouwd zijn waarmee ik bedoel ga ik daar de source vinden?

Groeten.

'str' moet aanspreekbaar zijn binnen je main functie. Ik weet niet waar jij hem gedeclareerd hebt ?

Ja oké ik ben aan smossen die compiler compileert maar met een min aan foutmeldingen en dan bolt maar de helft brrr.

Allé ik ga samen met je tips mijn programma nog eens bestuderen groeten.

Ik zie ook dat je een double bij een int optelt? Klaagt je compiler daar niet over? en waar komt de var str vandaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan