De rechtermuisknop werk niet bij internet. hulp aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wess5968

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Als ik bijvoorbeeld tekst wil kopieren van een site of een afbeelding wil opslaan dan klik ik en er gebeurt er niks. Bij Word werkt het wel.

Ook als ik bij een site een bestand wil downloaden dan klik op de koppeling en gebeurt er niks. Ik kan ook geen sites aan mijn favorieten toevoegen.

Dus...hebben jullie de oplossing???

PS: Mijn vader heeft een laptop en er zit dus een router tussen.

Het is goed mogelijk dat er een instelling in het register staat die het rechtsklikken op internetpagina's niet toestaat.

Om dit te controleren klik je op Start en daarna op Uitvoeren, waarna je Regedit intypt.

Als de Registereditor gestart is kun je voor de zekerheid om reservekopie van het register maken, of anders meteen naar de volgende sleutel bladeren:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Inte rnet Explorer\Restrictions.

Als het goed is, zie je in het rechter gedeelte van het scherm in ieder geval de waarde NoBrowserContextMenu staan en daarachter, bij Gegevens, staat waarschijnlijk 0x00000001 (1).

Dubbelklik in dat geval op de genoemde waarde en verander de 1 in het cijfer 0.

Start vervolgens de computer opnieuw op.

Als het goed is moet het rechtsklikken op internetpagina's het vanaf nu weer doen.

Raar. In de map Microsoft staan alleen de mappen ''SystemCertificates'' en ''Windows NT''. Maar ik zie geen Internet Explorer staan.

Dat kan niet goed zijn.

Geen andere manieren? Ik heb geprobeerd een systeemherstel te doen maar er staan alleen herstelpunten in van deze maand, dus dat werkt niet...:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan