De rest van dit bestand downloaden ??!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnyBoy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
Bij het ontvangen van een email (leesvenster = aan) verschijnt op mijn collega haar pc altijd een geel venstertje met de tekst: "De rest van dit bericht downloaden."
Nochtans, alles staat volgens de opties zoals hieronder:

Wijs Verzenden/ontvangen aan in het menu Extra, wijs Instellingen voor verzenden/ontvangen aan en klik op Groepen voor verzenden/ontvangen definiëren.
Selecteer onder Groepsnaam een groep die uw POP3-e-mailaccount bevat.
Opmerking Als u geen aangepaste groepen voor verzenden/ontvangen hebt gemaakt, selecteert u de groep Alle accounts.

Klik op Bewerken.
Selecteer Volledig item downloaden inclusief bijlagen onder Mapopties.

Welke optie dient er nog in Outlook afgezet te worden om die vervelende melding kwijt te geraken? :confused:
Kan iemand mij (en m'n collega) helpen a.u.b.?

Johny

Was dit altijd al zo, of doet zich dit pas sinds een bepaalde tijd voor? Ander via Start/instellingen/Configuratiescherm/E-mail, het account verwijderen en opnieuw instellen (indien daartoe bevoegd).

Laatst bewerkt:
Dit was geloof ik altijd zo. Jammergenoeg heb ik geen rechten om veel te prutsen aan de instellingen van de account.

Als de standaard instelling zo is dat altijd het hele bericht binnengehaald wordt, zou ik de beheerder vragen het e-mailaccount opnieuw in te stellen. bij ons kunnen de gebruikers dat zelf doen (als men weet hoe)

Het probleem is opgelost door de instellingen te zetten zoals de andere pc's en opnieuw op te starten.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan