De service User Profile-Service verhindert het aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanderDost

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Middag,

gister laptop gekocht met Vista. Alles geinstalleerd, administrator aangemaakt. Maar idd bij t inloggen komt de volgende melding, ''De service User Profile-Service verhindert het aanmelden''

Heb heel t internet al afgezocht voor een antwoor die waren er uiteraard zat maar geen 1 werkt.

Wie o wie kan mij hier uit helpen??

Groet,

Sander

Ik heb je vraag maar een eigen plaats gegeven.
een vraag in een vraag hoort niet

Ook ik heb dit probleem, Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, en mij zo kan vertellen hoe ik dit moet oplossen.

Ook ik heb dit probleem, Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, en mij zo kan vertellen hoe ik dit moet oplossen.

Ik had gisteren een vriend en hij steunte (denk ik) op hetzelfde probleem. Als hij zijn vingerafdruk (ipv paswoord) gaf kreeg hij die foutmelding, ik had dan gezegd dat hij in veilige modus moest opstarten en dan geraakte hij wel binnen met zijn paswoord.
(veilige modus kan gestart worden door F5 of F8 (afhangend van jouw systeem) in te drukken tijdens het opstarten als je het windowslogo ziet.
Hij heeft dan zijn vingerafdruk terug geactiveerd.
En het probleem was opgelost.
(Als je geen vingerafdruk hebt dan kan je mss je paswoord is veranderen in veilige modus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan