De Service User Profile-service verhindert het aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
293
Onlangs heb ik mijn reguliere emailadressen in Outlook verwijderd en heb ik mijn hotmail adres in Outlook geplaatst. Hiervoor heb ik een hulpprogramma geïnstalleerd. Mijn hotmailberichten kan ik nu via Outlook (2007) versturen.

Maar....

Zojuist heb ik mijn pc weer opgestart en nu kan ik me niet meer aanmelden, alleen via het gast account en via de veilige modus. De melding "De Service User Profile-service verhindert het aanmelden" verschijnt. Daarom systeemherstel toegepast maar ook dat biedt geen oplossing.

Wat kan ik doen??
 
Laatst bewerkt:
Op mijn laptop maak ik gebruik van twee accounts: mezelf en een gastaccount met beperkte mogelijkheden. Daar kan ik, ook met het wachtwoord, geen wijzigingen aanbrengen in mijn account. Ik wilde het wachtwoord verwijderen maar dat lukt dus niet. Nog een keer maar dan in de veilige modus....
 
Bedankt! momenteel zit ik niet op mijn laptop, maar ik ga het snel uitproberen.
 
zoals gewoonlijk kom ik er zelf achter hoe het werkt.....

Ik had eerst in de veilige modus mijn wachtwoord weggehaald omdat dat ergens als oplossing werd geboden maar dat hielp niet. Wat wèl hielp was mijn volgende actie: in de veilige modus naar een vorig herstelpunt. Dat is alweer een paar weken geleden en het werkt nog steeds prima.

Soms is het toch zweten met Vista, ook als het rotweer is;-(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan