De Sims 2 direct X ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaitlinLoveNemo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Hoi!
Ik ben 12 jaar dus alstublieft nog geen moeilijke taal :P
Ik wil heel graag de sims 2 spelen maar als ik hem opstart op mijn Windows Vista (packard bell) staat er een FOUT:eek: daar staat iets met een of ander gebeuren de DIRECT X? ik weet niet wat het is maar ik kan hem nergens downloaden, want ik snap niks van de sites ::confused::o

Ik hoop dat iemand me snel kan helpen en waar ik dan ook de direct x in me computer moet zetteen als ik hem heb gedownload alsjebleift help me....:(

bedankt:love:

of er komt iets met on....fout
en dan start hij op en loopt ie vast als ik een ezin aanklik :(

Laatst bewerkt:
Een PC waar vanaf uit de fabriek al Vista op staat is heus wel goed genoeg voor Sims 2. Het spel is al redelijk oud, dus met een verouderde PC moet het makkelijk gaan.

behalve als er een onboard 9200 aanwezig zou zijn. :P

Zou nog steeds makkelijk draaien, het heeft maar 32MB videokaart nodig!!!

Ik zal kijken

Bedankt ! Ik zal even kijken of het werkt maar waar moet je het neerzetten in je pc het downloaden??/??:thumb:

Helaas... Er is nog een fout aangetreden een of andere onge.......fout want hij loopt bij de gezinnen vast iniedergeval het probleem direct x is afgelopen en probleen ong...fout is opgetreden:p

Het zou voor ons een stuk makkelijker zijn als je de exacte foutmelding hier post. ZO kunnen wij ook niet met zekerheid zeggen hoe en wat.

Kan je pc het spel uberhaubt wel aan?

Heb je directx al eens opneiuw geinstalleerd?

Welke videokaart zit er in je pc?

Surf anders (met de pc waar het om gaat) eens naar www.canirunit.com Zoek het spel daar op in de lijst en doe de test. Plaats vervolgens de uitslag hier, zien we meteen welke hardware je hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan