michele1988
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 16 aug 2009
hallo allemaal ik ben helemaal ten einde raad!!
ik heb vrijdag een accessoire spel gekocht voor de sims 2 gewoon een orginele versie van het spel!!
alleen wanneer ik de instalatie heb voltooid dan kan ik het spel niet spelen.
er komt een cdtje in beeld en dan de volgende mededeling: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd.
ik heb geen idee wat dit betekend moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zo thuis ben in de computers.
ik heb uiterraad wel even ge googled maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden wat ik ook snap
ik lees het liever in jip en janneke taal zoals jullie begrijpen..
wat ik wel heb geprobeerd is het volgende:
het bestand regedit geopend en gezocht naar deamontools wat dat dan ook mag zijn ik kan alleen niks vinden.
bij microsoft heb ik directx geinstaleerd. dit zijn tips die ik heb opgevolgd maar nog kan ik het spel niet spelen.
ik weet zeker dat ik voldoende geheugen heb. gebruik windows vista.
help mij dus aub!!
dank jullie
ik heb vrijdag een accessoire spel gekocht voor de sims 2 gewoon een orginele versie van het spel!!
alleen wanneer ik de instalatie heb voltooid dan kan ik het spel niet spelen.
er komt een cdtje in beeld en dan de volgende mededeling: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd.
ik heb geen idee wat dit betekend moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zo thuis ben in de computers.
ik heb uiterraad wel even ge googled maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden wat ik ook snap

ik lees het liever in jip en janneke taal zoals jullie begrijpen..
wat ik wel heb geprobeerd is het volgende:
het bestand regedit geopend en gezocht naar deamontools wat dat dan ook mag zijn ik kan alleen niks vinden.
bij microsoft heb ik directx geinstaleerd. dit zijn tips die ik heb opgevolgd maar nog kan ik het spel niet spelen.
ik weet zeker dat ik voldoende geheugen heb. gebruik windows vista.
help mij dus aub!!
dank jullie
Laatst bewerkt: