De Sims 2, hoe verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xSuusxRawrx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
Hoi allemaal,

Ik heb laatst met Bittorrent de Sims 2 Dubbel Deluxe gedownload. Er zat een klein lijstje bij met wat je moest doen; onder andere met Deamon Tools de bestanden opslaan en dan met de gegeven codes de installatie voortzetten. Dat heb ik gedaan, maar nu staat er het volgende punt:

3. Copy the Crack (SACRED dir)

Ik heb geen idee wat dit betekent. Sacred is een van de mappen, maar ik heb geen idee wat ik daar mee moet doen? Heeft iemand een idee? Mijn vader wordt alleen maar chagrijnig als ik het vraag, maar ik weet zelf niet wat het is.

Help me alsjeblieft!

Die sacred map moet je kopiëren naar de map waarin je de Sims 2 hebt geïnstalleerd (als ik het goed heb). SCAN WEL EERST DE MAP MET EEN GOEDE VIRUSSCANNER!!! Start na het kopiëren de pc opnieuw op en start dan het spel. Als het goed is moet het nu werken.

NoCd Patches kan je hier vinden : *KNIP*

mocht je die zoeken :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Die sacred map moet je kopiëren naar de map waarin je de Sims 2 hebt geïnstalleerd (als ik het goed heb). SCAN WEL EERST DE MAP MET EEN GOEDE VIRUSSCANNER!!! Start na het kopiëren de pc opnieuw op en start dan het spel. Als het goed is moet het nu werken.

Dat heb ik gedaan, maar hij werkt nog niet. Ik heb hem gedownload naar een map, hem geinstalleerd in een andere map (EA Games), maar moet ik hem dan ook in die EA Games map doen? Ik ben echt hopeloos...

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan