de sims 2 op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldspeedy4

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2008
Hallo allemaal,

ik zou graag de sims 2 willen spelen op mijn notebook. Mijn notebook heeft de juiste vereisten. Maar als ik wil starten zegt hij dat er compatibiliteitsproblemen zijn met het spel en vista... Daarna zegt hij dan: De sims 2 is vastgelopen en afgesloten.Ik heb al compatibiliteitsmodus geprobeerd.

groetjes en alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Welke laptop heb je? Merk en type.

Heeft het spel eerder wel gewerkt op deze laptop?

Je videokaart drivers up to date?

Patches geinstalleerd van de website van The Sims 2?

Welke laptop heb je? Merk en type.

Heeft het spel eerder wel gewerkt op deze laptop?

Je videokaart drivers up to date?

Patches geinstalleerd van de website van The Sims 2?

Fujitsu Siemens amilo xi2528

intel core duo T5750 2,0 GHz
nvidia geforce 8600m GS
4 GB ram
250 Gb HDD

drivers up to date

het heeft nog nooit gewerkt op deze laptop (dit is de eerste keer dat ik het installeer)

alle patches geïnstalleerd

Hoihoi,

Zie dat het al een poosje terug is dat je wat gepost hebt, maar volgens mij moet je het gewoon kunnen draaien. Op mijn wat oudere amilo laptop doet deze het namelijk wel gewoon (zelfde videokaart, alleen wat minder werkgeheugen en iets mindere processor).

Dus aan je laptop zou het niet moeten liggen, de drivers van de videokaart heb ik namelijk nooit hoeven updaten nadat deze zo van de fabriek af kwam met de voorgeïnstalleerde drivers.

Overigens heb ik de laptop van mijn vriendin (een andere amilo) ook een schone installatie gegeven en met behulp van de driver-rom alles er weer opgezet. Ook daar geen problemen.

Ik zou dus niet zo snel weten wat het probleem is. Is je spel legaal/illegaal?

Ja mijn spel is volledig legaal :D Ik weet zelf ook niet wat het probleem zou kunnen zijn... Wel is na het installeren van een uitbereidingspakket (ook legaal) dat het soms wel werkt. Als ik het spel 4 keer zou opstarten na elkaar werkt het 1 keer. De andere 3 keer geefthet opnieuw die foutmelding...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan