De sims 2 + uitbereidingen + sims 3 intalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Troplinake

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Hallo allemaal,

even een vraagje :-) enkele maanden geleden had ik nog eens al mijn sims spellen geïnstalleerd en erna ook de laatste die ik heb de sims 3 dus. :)
maar na alles te installeren werkte de sims 2 uitbreidingen niet dus geen universiteit of dieren, of seizoenen , of nachtleven , gaan het maken.

Kwam dit door de sims 3 of een fout tijdens de installatie, ik heb nu alle simssen behalve de sims 3 geïnstalleerd en nu werken de uitbreidingen, maar nu durf ik niet de sims 3 te installeren omdat ik niet terug alle uitbreidingen wil missen :)
zou het de vorige keer een fout geweest zijn of is het normaal dat de vorige uitbreidingen niet meer werken als je de sims 3 installeert? ;););)

Misschien weten jullie raad :)

Thx alvast :)

Denk dat het verstandigste is om alle uitbreidingen + basisspel, van de computer af te gooien, en dan opnieuw te installeren, kijken of het dan wel werkt.

Edit: Even opnieuw gelezen, en lees dat je Sims 2, en Sims 3 hebt geinstalleerd. Toch wel in verschillende mappen? Dus niet Sims 3 in de map van Sims 2?

Laatst bewerkt:
nee nee had ze allemaal apart geïnstalleerd maar ging niet, nu dus opnieuw aan het installeren en hopen dat het nu wel werkt :-) dus had niets te maken dat als je sims 3 installeert dat de vorige uitbreidingen niet meer werkt? :)

Thx alvast bedankt :thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan