De Sims 2 werkt niet meer (Windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlowerDusty

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Hallo Leden,

Ik heb windows 7 Home Premium en wil graag De Sims 2 spelen. Toen ik pas deze laptop gekocht had in 2012 draaide het spel + alle uitbreidingen er vloeiend op. Nu een aantal jaar later wil ik het spel opnieuw installeren, Sims 2 Double the luxe installeert hij wel maar speelt niet af, hij komt met de melding compatibiliteit probleem. Ik krijg een venster waarin ik kan klikken op zoek naar een oplossing, echter lukt dit niet omdat ik dan een melding krijg '' er wordt een melding weergegeven als er een oplossing beschikbaar is'' ''neem contact op met Maxis voor meer informatie over dit programma''. Via een ander Forum vond ik dezelfde vraag gedateerd uit 2011 en daar stond de tip ''klik rechtermuisknop eigenschappen compatibiliteit en pas je Windows aan naar Windows XP, echter ook dit werkt niet. Heb zeggen en schrijven 50 minuten echt Sims 2 kunnen spelen. Nu krijg ik een rood kruis als melding en start ook deze Sims niet meer op. Hebben jullie nog tips voor mij om dit te kunnen oplossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan