De Sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny Boy

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2001
heb deze nu maar zijn 4 cd's
weet iemand hoe ik deze op dvd brand zodat het werkt
heb hem namelijk wel op dvd gebrand maar hij pakt alleen cd 1 en als die dan vraagt insert cd 2 doet ie het niet meer.
Kan iemand mij helpen Bedankt alvast:thumb:

Useless om te doen. Waarom zou je dat willen? Je hebt toch de 4 originelen......

@ mod of admin, staat dit hier niet verkeerd???

Vraag is of het zo wel kan.Er is bewust gekozen voor cd 1,cd 2 etc.

Hallo

Ik wil gewoon 1 dvd en de andere cd's weg leggen.
Ik kan natuurlijk ook de 4 cd's copieren maar dat wil ik niet ik wil ze gewoon op 1 dvd zeten en dan ook kunnen instaleren via deze dvd of iemand dat nou Useless vind of niet en de no cd patch heb ik al dus !!!

ik zou je er mee kunnen helpen, maar ik heb daar weinig zin in. Aangezien je zelf al aangeeft een NO CD patch te hebben wil je hem dus blijkbaar kopieeren voor iemand anders....

Mocht het jou echt gaan om die ene DVD, koop dat de SIMS 2 Special DVD edition via internet en gun die ontwikkelaars ook hun centen

Nou ik weet niet hou jij een gekopieerd spel dan wil spelen zonder die no cd patch.
je krijgt dan de melding stop de originele cd erin.
En de sims 2 special edition is hier nog niet uit trouwens
Het gaat mij er alleen om dat ik een dvd kopie heb voor mijn zoontjes zijn pc en laptop.
Nou nou zul je wel denken er is wel geld daar nou de pc en laptop zijn van de gemeente mijn zoontje in namelijk spastisch en de laptop is voor school en de pc voor in arnhem waar die zit .

Ik las wel het volgende:

Gaat wel gewoon de pk files uit cd 2 en 3 en 4 knippen,
en in cd 1 plakken en daarna het msi file patchen.

Nou vindt geen pk files op de cd's en zie ook nergens een bestand met de extentie msi.

die cd's

je kunt een progje legaal downloaden om een virtual cd te hebben, deamon tools noemt het.

tijdens installatie vraagt hij automatisch om cd 2 vervolgens 3 en dan 4.

het progje deamon tools die je ondertussen hebt gedownload kan je onderaan rechts herkennen an een soort bliksemflits.

je klikt er rechts op als hij om cd 2 vraagt vervolgens op 'virtual cd/dvd rom' daarna op de cd die hij vraagt

aub

Ik wil gewoon 1 dvd en de andere cd's weg leggen.
Ik kan natuurlijk ook de 4 cd's copieren maar dat wil ik niet ik wil ze gewoon op 1 dvd zeten en dan ook kunnen instaleren via deze dvd of iemand dat nou Useless vind of niet en de no cd patch heb ik al dus !!!

He Johnny Boy,

waar heb je de no cd patch vandaan die zoek ik ook maar kan hem niet vinden.
Kan je de link even geven?
frans.

waarvoor heb j die nodig met illegalen dingen mogen wij je niet helpen dus vraag het hem maar via de email ofzo.

en deze topic is al een paar jaar oud

Laatst bewerkt:
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een manier om van meerdere cd's (in dit geval ook de sims) om te zetten naar 1 dvd...
Tot op heden niet gelukt en heb eigenlijk de hoop al opgegeven :(

Over het vragen naar no-cd patches etc: daar doen we hier op Helpmij.nl niet aan.

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een manier om van meerdere cd's (in dit geval ook de sims) om te zetten naar 1 dvd...
Tot op heden niet gelukt en heb eigenlijk de hoop al opgegeven :(

Over het vragen naar no-cd patches etc: daar doen we hier op Helpmij.nl niet aan.

het lijkt mij gewoon simpel maak per cd een iso image met bijv. isobuster en zet die 4 bestanden op dvd en mount die vervolgens als je de dvd er in doe. en tja je hebt dan wel een nocd krack nodig.

het lijkt mij gewoon simpel maak per cd een iso image met bijv. isobuster en zet die 4 bestanden op dvd en mount die vervolgens als je de dvd er in doe. en tja je hebt dan wel een nocd krack nodig.

Dan heb je alsnog 4 'losse' cds op die dvd, en dat zoek ik niet (moet je alsnog die cd's mounten).
Ik wil dus gewoon alle bestanden, die nu verdeeld zijn over die cd's, op 1 dvd plaatsen (ik denk ook dat de TS dit wil).

Tot nu toe is dat dus nog niet gelukt :(

maar je heb maar 1 cd nodig om te instaleren.

maar als je bijvoorbeeld eerst alles wat op die cd staat naar de hd kopieert vervolgens brand je het op dvd en als hij vraagt naar cd 2 je kiest iets van bladeren en je selecteert het bestand van wat origineel cd2 was.

werkt waarschijnlijk niet want ik dacht dat er ook per cd een soort van checker opzit om te kijken of het een cd is maar het valt te proberen.

en anders de dvd edtion kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze nu op de pc staan als 4 losse images, dus cd's wisselen heb ik geen problemen mee :p (wil ze alleen gebrand hebben en heb geen zin in 4 cd's ;)).

Ook zie ik nu pas (:o) dat dit topic al een paar jaar oud is.. dus laat maar rusten :D

Arme koeien, worden ze weer uit de sloot gehaald :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan