De Sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik loop al een paar dagen te sukkelen met het installeren van de Sims 2, ik heb de Sims 2 geinstalleerd en daarna wil ik er 6 uitbreidingspakketen op zetten maar ik krijg dit niet voor elkaar steeds weer een melding van dat ik de verkeerde cd start weet iemand een logische volgorde van het installeren??

Fred..

p.s ik heb dat read me file gelezen maar daar kom ik echt niet uit?????

Ik heb sims 2 ook met alle uitbreiding
bij mij lag het aan de uitbredingen ...
2 deden het maar , maar toen heb ik de overig 4 gedownload van internet
die waren heel ander kwa inhoud

De volgorde van het installeren maakt niet erg veel uit.

Alle uitbreidingen zijn geinstalleerd? Zo ja, probeer dan de cd van de laatste nieuwe uitbreiding die je hebt. Heb je bijvoorbeeld seisoenen als nieuwste, dan gebruik je de cd om het spel op te starten.

Met de nieuwste bedoel ik de uitbreding die als laatste verscheen in de winkel.

Stel je hebt nachtleven, dieren, universiteit en seisoenen, dan is seisoenen de nieuwste.

Daarnaast moet je nog rekening houden met het feit dat the sims 2 zelf andere eisen stelt aan je pc dan de uitbreidingen. De uitbreidingen vragen in sommige gevallen meer van je pc dan het origineel. Maar ik denk niet dat dit bij jou van toepassing is.

Dus k moet de seizoenen als laatste installeren als ik het goed begrijpt//

Ik krijg steeds een melding van u start de verkeerde sims je moet de sims op reis starten???? ik snap het niet echt..

Mijn volgorde was een voorbeeld. Sims op reis is nog altijd nieuwer dan seisoenen.

Je moet altijd het spel starten met de cd van de laatste nieuwe uitbreiding die uit is gekomen in de winkel. Dat ik seisoenen als voorbeeld nam is omdat ik op reis nog niet heb.

Voor de duidelijkheid, spel opstarten met de cd van de laatst uitgekomen uitbreiding die je in het bezit hebt. Daarmee zou de hele handel gewoon moeten werken en start niet tussendoor op, eerst alles installeeren dan pas het spel met uitbredingen starten.

raaar ik hoop dat iemand kan helpen

hoi hoi

heel raar nooit problemen met sims gehad nu heb ik sims op reis als laatste toegevoegd en nu kan ik niet meer goed spelen als ik een nieuw sim wil maken is die helemaal gestreept en ook de ramen en de groene icoons boven de huizen en de sims zijn gestreept tot nu toe krijg ik dat alleen opgelost door alles weer dan mijn laptop te halen en alles weer opnieuw te instaleren.

ik heb de sims 2 deluxe,gaan het maken, seizoenen en als laatste aangekocht op reis

ik maak ook gebruik van gedownloaden materialen

als iemand het makkelijker vind via msn dakato@hotmail.com is mijn msn

hoi hoi

heel raar nooit problemen met sims gehad nu heb ik sims op reis als laatste toegevoegd en nu kan ik niet meer goed spelen als ik een nieuw sim wil maken is die helemaal gestreept en ook de ramen en de groene icoons boven de huizen en de sims zijn gestreept tot nu toe krijg ik dat alleen opgelost door alles weer dan mijn laptop te halen en alles weer opnieuw te instaleren.

ik heb de sims 2 deluxe,gaan het maken, seizoenen en als laatste aangekocht op reis

ik maak ook gebruik van gedownloaden materialen

als iemand het makkelijker vind via msn dakato@hotmail.com is mijn msn

Je mag ook een eigen toppic aanmaken hoor, is misschien makkelijker aangezien het hier om een ander probleem gaat.

Probeer even je videokaartdrivers te updaten. Daarvoor moet je eerst weten welke je hebt. Vervolgens haal je de oude drivers eraf via configuratiescherm, software. Dan start je opnieuw op en installeer je de neiuwe drivers. Die kan je van te voren al downloaden zodat je niet in vga modus het net op hoeft. Werkt het daarna, mooi! Zo niet, volgende even proberen.

Alle downloads uit de map te halen en tijdelijk ergens anders op slaan. En het spel proberen. Werkt dit nog niet, dan het volgende.

De boel opnieuw installeren en kijken of je dan nog hetzelfde probleem hebt. Is het na het verwijderen van de downloads goed, dan kan je ervan uit gaan dat het daarmee te maken heeft. Als je vervolgnes de downloads 1 voor 1 terug zet, kan je de download die het probleem veroorzaakt vinden. Is veel werk, zeker met veel downloads.

Verder hebben de uitbreidingspakketen soms andere systeemeisen ten aanzien van je PC, deze staan achter op het doosje van de uitbreiding.

Ik heb alles compleet verwijderd van de Sims2 en daarna alles er weer opgezet en steeds krijg ik weer de melding dat ik de verkeerde sims start en dat ik de sims op reis moet starten??????? om gek van te worden, mijn dochtertje begint nu een beetje ongeduldig te worden..

Fred:evil:

Ik heb alles compleet verwijderd van de Sims2 en daarna alles er weer opgezet en steeds krijg ik weer de melding dat ik de verkeerde sims start en dat ik de sims op reis moet starten??????? om gek van te worden, mijn dochtertje begint nu een beetje ongeduldig te worden..

Fred:evil:

Sorry, maar betekend dit dat het dan dus niet werkt met de sims op reis in de cdspeler? Want dat wordt me niet helemaal duidelijk hieruit.

In ieder geval moet het die cd zijn. Updates ook allemaal geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan