De Sims 3 + uitbreidingen ; alleen uitbreidingen hapert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo,

Ik heb De Sims 3 gehaald via steam, dus patches zijn allemaal automatisch gedownload hoop ik. De sims zelf ging goed maar toen ik op vakantie ging naar China ( Wereld Avonturen), ging het spel steeds stoppen zo en dan. Ook als ik de tijd langzamer deed of sneller gebeurt dat. Ik heb net een pc gekocht en kan dit makkelijk op high. Ook op canurunit staat helemaal vol naar Fast pc.

Drivers heb ik geinstalleerd. Snap er niets meer van...
Zou mooi zijn dat dit opgelost kan worden:D

Kan opgelost worden...gewoon de originelen kopen en gebruiken.
Nichtje van vier heeft ze ook en werkt perfect.
en dat op een p IV

CPU
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: AMD Phenom(tm) II X6 1090T Processor
PASS

CPU Speed
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: 3.2 GHz Performance Rated at: 9.6 GHz
PASS

RAM
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista/7) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
You Have: 4.0 GB
PASS

OS
Minimum: Windows XP (Service Pack 2) or Windows Vista (Service Pack 1) or Windows 7
You Have: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
PASS

Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)
You Have: AMD Radeon HD 6800 Series
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 128 MB 2.7 GB
3D Yes Yes
Pixel Shader version 2.0 5.0

Free Disk Space
Minimum: At least 3.5 GB of hard drive space (9.6 GB if installing with The Sims 3) with at least 1 GB additional space for custom content and saved games.
You Have: 841.0 GB
PASS

Ik heb precies hetzelfde probleem!!! ik heb de download via origin. ik heb het op beide pc's. bij mijn vriend en bij mij thuis. ik heb ook nog een extra bug. dat is dat al mijn menu's leeg zijn, sims niet in de linkerkant verschijnen en ik niks kan doen, behalve naar huis bellen om naar huis te gaan. heeft me al een keer 6 uur en opnieuw beginnen met mijn gezin gekost. als ik het weer heb maak ik er een screenshot van. is ook op beiden gebeurd, ook wanneer ik naar china ging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan