De Sims werkt niet meer na installatie The Sims Superstar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elektron

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
Mijn zusje heeft The Sims Superstar gekocht, nadat ze iets eerder The Sims: Deluxe Edition had gekocht. Maar nadat The Sims Superstar geïnstalleerd was deed Sims heel raar. Zodra je voorbij de opstartschermen was zaten bepaalde stukken dubbel op het scherm. Zoiets wat je ook krijgt als je een vesnter versleept op Windows terwijl de computer erg druk is. Ik ben ook opzoek geweest naar officiele ondersteuning, maar die kon ik niet vinden. Ik heb het al twee keer opnieuw geïnstalleerd (de laatste keer met de uninstall optie uit het start menu). De laatste keer heb ik hem ook op C geïnstalleerd(het hele spel), maar ook dat hield niets uit.
Wat kan er aan de hand zijn?

probeer eens systeemherstel. met als herstelpunt voor de installatie.

toch maar eens proberen.
ga naar "start, programma's,bureau accessoires,systeemwerkset en dan systeemherstel.
kies voor voldende in dat programma. Je krijgt dan een kalender met vette data en minder vette data. Op de vette data heeft de computer herstelpunten gemaakt. klik op een vette datum zeker voor het installeren van het laatste sims spel, op het linker scherpje kun je dan zien of je een herstelpunt op die datum hebt. druk daarna op volgende en laat de computer het werk doen.

Sims heeft zelf (gelukkig) allemaal systeemherstel punten aangemaakt, maar wat moet ik doen na systeemherstel? Nog een keer installeren?

Eerst kijken of Sims nog werkt. werkt het niet dan opnieuw installeren. Mochten dezelfde problemen voordoen dan eens op de site van Sims kijken of ze geen oplossing voor het probleem hebben want na een tweede foute installatie ben je vast niet de enige met dit probleem.

Ik heb het gelijk weer terug gezet, omdat er een schermpje voorkwam van rapport verzenden. Had je de eerste weggeklikt, kwam er weer een nieuwe, daarna weer, etc. Ook als je op verzende klikt komt het nog een keer. Her is niet het normale scherm, maar er staat Het systeem is hersteld van een ernstige fout. Op de feedback pagina als je het rapport verzonden hebt staat iets over een BSOD, maar at heb ik niet gehad. Ik heb wel net vier updates gedaan. Het probleem komt ook voor als alles weer teruggezet is.

De volgende bestanden worden aan het rapport toegevoegd: C:\DOCUME~1\GEBRUI~1\LOCALS~1\Temp\WERaed7.dir00\Mini101206-01.dmp
C:\DOCUME~1\GEBRUI~1\LOCALS~1\Temp\WERaed7.dir00\sysdata.xml

Laatst bewerkt:
compres heeft gelijk, na de systeemherstel niet meteen opnieuw installeren maar proberen om of die andere sims nu werkt en vervolgens misschien eerst ff kijken of het bekend is dat dit probleem optreed en wat eraan te doen is. (official site ofzo)

Ik heb al op de officiele site gezocht, maar daar kon ik niets vinden. Ik heb syteemherstel nog een keer gedaan, maar Sims werkt niet. Ik heb het toen weer teruggezet, maar het werkt nog steeds niet.

doe systeemherstel tot voor de install.
verwijder dan ook de gewone sims en installeer daarna deze opnieuw

doet hij het nog steeds niet?
dan moet je je echt ff bedenken of alles bij installatie goed is gegaan.

help mij aub

[hallo ik heb windows vista en heb de sims deluxe en al zijn uitbereidings pakketen (op vakantie supperstar enzo) en ik heb deluxe edition ge instaleert en dat gin en den een uitbreidingpaket en nu gaat da tot wnr het spel begint dus de voor stukken kan ik zien en dan stopt het en komt er op dat het spel niet meer werkt en ik kan het ook ni meer opnieuw instalere want ik kan het er ni afgooien hoe kan ik ni de sims er afgooien help mij aub vd_joris@hotmail.com

@hierboven, dat is een lange zin :p
voortaan even leestekens gebruiken dat leest heel wat makkelijker.
ook is dit een extreem oud topic, dus een nieuwe aanmaken is slimmer...

en dan je probleem...
ondersteunt het spel wel vista? even naar een patch voor vista zoeken in dat geval.

en eraf gooien, bij configuratiescherm -> software???

hallo

nee dat gaat niet. want dan steek ik deluxe edition komt er op steek the sims superstar in . en dan steek ik die er in en dan komt er op van fout 1 en dan stopt da. dus hoe kan ik da nu verwijderen ? help aub .

nee dat gaat niet. want dan steek ik deluxe edition komt er op steek the sims superstar in . en dan steek ik die er in en dan komt er op van fout 1 en dan stopt da. dus hoe kan ik da nu verwijderen ? help aub .

?

Wat probeer je hier nu te zeggen? Om het spel te verwijderen heb je de cd in principe niet nodig.

Heb je de compatibiliteitsmodus ook al aangepast naar winXP? Want het zou mij niets verbazen als de Sims 1 het gewoon niet lekker doet onder vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan