de stijlen in 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
hallo, ik zit al heel lang met een probleem:

ik haat word 2007 maar alles op mijn pc is ondertussen doc x dus ga ik niet terug naar 2003.
mijn probleem ligt bij die stijlen als 1 woord in een zin vet wilt hebben is gelijk je hele text vet of je moet dat woord een andere stijl gaan geven maar dat is te veel werk om dan voor dat woord de juiste grootte lettertype,... te gaan zoeken!
ik wil dus gewoon het hele systeem met die rot stijlen uit zetten.

ps: het is eig nogal dringend want ik kan niet verder met mijn samenvatting van wiskunde voor mn examen van maandag!

al vast bedankt,
dejobse

en hoe doe ik dat je geen afstand hebt als je enterd?

Laatst bewerkt:
maar dan zit je weer te klooie met die stijlen wat ik niet meer wil omdat als je dan iets in het vet wilt zetten staat ineens alles in het vet:(

maar dan zit je weer te klooie met die stijlen wat ik niet meer wil omdat als je dan iets in het vet wilt zetten staat ineens alles in het vet:(

:S, heb ik geen last van. gewoon selecteren wat je vet wil en dan op B (vette letters) drukken..
maar misschien werkt dat bij jou niet :confused:

ah das dus niet bij iedreen zo :shocked:

dan moet het zeker op te lossen zijn!!!

Als ik je zo beluister heb je zeker geen tijd je te verdiepen in de veranderingen met Word 2007.

Ook al heb je documenten als docx opgeslagen, je kunt ze toch openen in Word 2003.

Op de pc met 2003 installeer je het compatibiliteitspakket.

ik heb waat geklooid en nu gaat het een beetje ik heb als je vononder by de snelkeuses van stijlen op een soort pijltje klikt dan stond er gekoppelde stijlen aangevinkt dat heb ik uitgevinkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan