De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie onjuist is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aston

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Berichten
3
Ik weet niet zeker, maar ik denk dat dit een fout in het besturingssysteem is, omdat het over meerdere software gaan die allemaal om dezelfde rare reden niet werken(en het vroeger wel deden)

Ik heb:
Windows XP SP2, net opnieuw geinstalleerd op een geformatteerde harde schijf(omdat er een virus op zat:mad:) nu doet alles het, en zitten er geen virussen meer op(ik heb gescant met AVG en Avast) Ik heb ook alle(denk ik) updates geinstalleerd...

Als ik Msn Messenger Live(of andere software programma's) opstart krijg ik deze foutmelding:
De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan het probleem oplossen.

Als ik via een batch script het probeer te openen met:
start 3dsmax.exe
pause

krijg ik dit:
C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9>start 3dsmax.exe
Kan het opgegeven programma niet uitvoeren.
C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9>pause
Druk op een toets om door te gaan...

Ik heb al gezocht op google, maar ik kan er geen nuttige informatie over vinden :(
Alle softwareprogramma's die niet werken, zijn net nieuw geinstalleerd...

Lijst van programma's die o.a. niet werken:
Windows Live Messenger
Autodesk 3DS Max 9

Er zijn er zeker meer, maar die heb ik gellukig niet :)

Kan iemand mij helpen? Ik heb geen idee wat ik moet doen omdat hier nouwelijks informatie over te vinden is op het internet...
Alvast bedankt...
 
Als ik jou goed begrijp heb je 2 AV scanners geïnstalleerd……………dat is vragen om problemen dus verwijder er één.
 
Nee, dat virus waardoor ik windows opnieuw heb geinstalleerd, kon alleen gezien worden door AVG... Dus had ik AVG geinstalleerd, en daarna weer verwijdert en Avast geïnstalleerd omdat ik Avast gewend ben ;)

En heb nu dus nog steeds een probleem :(...
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen?:(
het blijkt dat tools die in mijn visual basic 6 tools directory staan ook niet werken...
zoals:
spyxx.exe
errlook.exe
guidgen.exe
tstcon32.exe
atltracetool8.exe
 
U kan beter nogmaals een Format uitvoeren en zien of het dan opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan