• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

De validatie met lettercombinatie werkt niet zoals het hoort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

bedankt voor uw oplossing maar het probleem is nog niet opgelost.

Mvgr

Zanfa11,
Jean-Paul is de uitvinder van die validatie met lettercombinatie, en zijn oplossing werkt toch.

Beste

Het werkt. Hartelijk bedankt :thumb:

Met vriendelijke groet

Ik ben in de loop van de dag je topic tegen gekomen , maar begrijp het nut niet van de databank, in een databank kunnen 2 of meerdere personen voorkomen met de zelfde naam maar dan zorg je dat ieder zijn ID nummer heeft, dus ik snap de opzet niet en je bedoeling ook niet, ook heb ik een kleine opmerking, de namen en adressen zijn toch fictief; de adressen zijn me bekend omdat ik uit dezelfde regio kom, gevoelige gegevens plaats je beter niet op het net, ter informatie.

Hallo

Eerst en vooral bedankt voor uw snelle reactie. De namen en adressen kan ik zeker niet. Iemand van forum heeft ze als voorbeeld in een van mijn vragen gezet,zie: http://www.helpmij.nl/forum/showthr...van-een-tabblad-naar-een-ander-tabled-met-VBA.

In het Tabblad "ledenlijst" komt de naam van zelfde lid bewust meerdere keren voor. In de keuzelijst uiteraard ook. Maar IN DE KEUZELIJST KAN ik MAAR 1 OPVRAGEN EN WIJZIGINGEN AANBRENGEN EN DE REST NIET BV: Bea Vansweygenhoven komt 3 keer voor in het tabblad maar ik kan in de keuzelijst enkel de bovenste naam van dezelfde persoon opvragen en wijzigingen uitvoeren maar de andere twee kan ik nog opvragen nog wijzigen. Is er een mogelijkheid om in de keuze lijst de gewenste keuze te maken?. Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is.

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan