De verbinding tussen uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuraizetsu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2013
Berichten
1
Hallo, ik ben Noah, 19 jaar, en woon in Dordrecht.

Ik heb regelmatig problemen met mijn internet, maar vaak vallen ze op te lossen door simpelweg de router te resetten of door de stekker uit het modem te halen.

Sinds gisteren heb ik opeens geen draadloze én geen bedraadde internetverbinding meer. Dit gebeurde uit het niets.
De foutmelding(en) die ik krijg zijn:

"De verbinding tussen uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect."

"Er zijn verbindingsproblemen met uw breedbandmodem."

"De netwerkgateway is toegankelijk, maar er kan geen netwerkverkeer via internet worden ontvangen."

Mijn provider is UPC, en mijn router is van Sitecom. Al het mogelijke aan resetten/cleanen/scannen/systeemherstel heb ik al gedaan.

Kan iemand me hier a.u.b. mee helpen? Ik begin langzamerhand erg gefrustreerd te worden, mede door het feit dat ik moest registreren en posten op een oude en zeer trage HTC Wildfire.

Thanks in advance.
 
Als eerste een paar vragen:
-Heb je de desbetreffende pc al geprobeerd bedraad aan te sluiten?
-Heb je een andere pc waarmee je kan proberen verbinding te maken?
-Wat is het typenummer van je pc/draadloze netwerkkaart/moederbord/laptop? Misschien is er een driverprobleem, en kan dat opgelost worden door een nieuwe driver te downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan