Kuraizetsu
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 20 apr 2013
- Berichten
- 1
Hallo, ik ben Noah, 19 jaar, en woon in Dordrecht.
Ik heb regelmatig problemen met mijn internet, maar vaak vallen ze op te lossen door simpelweg de router te resetten of door de stekker uit het modem te halen.
Sinds gisteren heb ik opeens geen draadloze én geen bedraadde internetverbinding meer. Dit gebeurde uit het niets.
De foutmelding(en) die ik krijg zijn:
"De verbinding tussen uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect."
"Er zijn verbindingsproblemen met uw breedbandmodem."
"De netwerkgateway is toegankelijk, maar er kan geen netwerkverkeer via internet worden ontvangen."
Mijn provider is UPC, en mijn router is van Sitecom. Al het mogelijke aan resetten/cleanen/scannen/systeemherstel heb ik al gedaan.
Kan iemand me hier a.u.b. mee helpen? Ik begin langzamerhand erg gefrustreerd te worden, mede door het feit dat ik moest registreren en posten op een oude en zeer trage HTC Wildfire.
Thanks in advance.
Ik heb regelmatig problemen met mijn internet, maar vaak vallen ze op te lossen door simpelweg de router te resetten of door de stekker uit het modem te halen.
Sinds gisteren heb ik opeens geen draadloze én geen bedraadde internetverbinding meer. Dit gebeurde uit het niets.
De foutmelding(en) die ik krijg zijn:
"De verbinding tussen uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect."
"Er zijn verbindingsproblemen met uw breedbandmodem."
"De netwerkgateway is toegankelijk, maar er kan geen netwerkverkeer via internet worden ontvangen."
Mijn provider is UPC, en mijn router is van Sitecom. Al het mogelijke aan resetten/cleanen/scannen/systeemherstel heb ik al gedaan.
Kan iemand me hier a.u.b. mee helpen? Ik begin langzamerhand erg gefrustreerd te worden, mede door het feit dat ik moest registreren en posten op een oude en zeer trage HTC Wildfire.
Thanks in advance.