De verkeerde schijf loopt vol na downloaden muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbroekhuis

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2002
]Geacht Forum,

Ik heb muziek van het Internet gedownload en opgeslagen op D. Ik heb ik die bestanden weer verwijderd. Automatisch komt er een kopie op C:/. Daardoor is mijn schijf C bijna helemaal vol gelopen.Je zou het volgende moeten doen: Start-Zoeken-Mappen of bestanden-Geavanceerd en dan invullen: bestand groter dan 1 of 10 Mb. Dan zou ik de muziekbestanden vanzelf kunnen zien die dus als kopie op schijf C zouden zitten. Dit bleek echter niet het geval.Hoe is dit wel te achterhalen en hoe kan ik schijf C weer zijn normale inhoud geven? Mijn systeem is Windows 98 SE. Bij voorbaat dank.
Tot ziens op
http://www.wbroekhuis.demon.nl/index.html

Hoi.........

Het gaat om muziek bestanden dan neem ik even aan dat het om .mp3 tjes gaat.

Als dit het geval is zoek dan is met deze opdracht *.mp3 op de C:

Dan zal die (als het goed is) al je bestanden die eindigen op .mp3 moeten vinden.
Dat er een extra kopie word aangemaakt zou je ergens terug moeten kunnen vinden. Ik vermoed dat het een optie is die je kan aanvinken. Ik kan er helemaal naast zitten hoor.
Met welk programma download je?

We merken het wel,

Groet,
Harmen

Laatst bewerkt:
het is niet gelukt..............
*.mp3 geeft geen reactie
ik zie nog geen andere mogelijkheid.

waarom denk je dat ie er een kopie van hebt gemaakt? En nog een vraagje......heb je de mp3tjes gebrand? Want dan zou het kunnen dat je in je brandprogramma deze optie moet uitschakelen. Vinkje zetten voor bijvoorbeeld na afsluiten programma, opgeslagen kopies verwijderen

De vraag van die mega senior :-)

waarom denk je dat ie er een kopie van hebt gemaakt?

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.

Als *.mp3 niet werkt, ik ga er wel vanuit dat je c: geselecteerd hebt probeer het is op D: als je zeker weet dat ze daar wel staan. ff zeker weten dus dat je zoek optie wel werkt.

Weet je misschien nog een naam van zo'n bestandje, als je die niet exact meer weet maar bv nog wel de eerste 2 3 letters kan je het nog is zo proberen abc*.*

succes

groet
Harmen

internet explorer download alles naar de temp internet files.
zelfs als je gekozen hebt om de bestanden op te slaan op de d-schijf.

wanneer de download compleet is worden de bestanden gekopieerd van de temp internet files naar de echte opslag locatie.

probeer die temp map eens te verkleinen bij de opties van internet explorer.

pe.

Dat de bestanden gekopieerd zouden worden had ik gelezen in ComputerIdee.
Ik heb inmiddels de temp. verkleind van 263Mb naar 28 Mb.
Al met al zit mijn C schijf natuurlijk nog veel te vol.
Mijn zoekfunctie van W98 doet het verder prima.
naam*.* werkt niet........

ik heb inderdaad de muziek gebrand, en steeds de Verwijderknop aangeklikt. Verder heb ik van de Nero-brander zo goed mogelijk................. de configuratie ingesteld.......

Hoi..........

Das toch vreed dat die zoek optie niet werkt.
Ik werk zelf met 2000 maar volgens mij zou het ook onder 98 moeten lukken..........

Vind ie helemaal niets???

groet,
Harmen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan