De verloren SSD of HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

woltersm

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
Goedemorgen mensen,

Sinds mijn laatste post waar ik problemen had met me videokaart en het aansluiten van meerdere monitoren, heeft deze het helemaal begeven en heb ik bij Mycom een nieuwe graphics kaart er in laten zetten.
Maar nu heb ik het volgende probleem: voordat ik me desktop naar de winkel bracht, kreeg ik van hun het telefonische advies eerst eens de boel te formateren.
Dit heb ik dus gedaan en was opeens een interne opslagschijf kwijt.
Gezien het probleem met de videokaart nog niet opgelost was, heb ik de pc naar Mycom gebracht en die hebben hem dus vervangen.
Toen ik vroeg na het probleem met de hardeschijven, kreeg ik een "o ja, dat had ie ook nog gevraagd" blik en werd mij uitgelegt dat ik nog maals de pc moet formateren en alles op de SSD moest zetten.

1 formatatie verder weet ik niet op welke schijf ik nu mijn OS heb staan, maar weet wel dat ik nog steeds maar 1 harde schijf zie.

vraag: hoe krijg ik weer 2 schijven te zien in windows en te benaderen?

info: OS windows 7 64bit
SSD Samsung 840 Pro 128gb
HD ST500DM002-1BD142

Ik ben helaas geen computer expair, dus als jullie oplossingen geven graag in noobie-termen :rolleyes:

Ga naar start -> rightclick Computer > beheren > schijfbeheer

Staat hij hier aangegeven?

ik zie hier schijf 0 schijf 1 (beide standaard) schijf 2 (verwisselbaar E: ) en CD-rom station 0 (dvd D: )
Schijf 1 is overigens niet toegewezen

Laatst bewerkt door een moderator:
Een vriend van een vriend van een vage kennis van een neef... nou ja... er is iemand lang geweest en die heeft voor mij het één en ander gedaan.
Geen idee wat, maar heb mijn 2e HD terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan