de Video slot is toch voor je videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

in my life

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
oke,

Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag :P waarop ik het antwoord zelf al op weet (denk ik) maar toch ff checken :P

oke, op je moederbord is de Video slot toch voor je videokaart?

dus als je 1 video slot hebt kan je 1 videokaart aansluiten, en 2 Video sloten 2 videokaarten toch? :P

Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon voor de zekerheid XD, ik kwam er zegmaar op D.M.V logisch nadenken :P niet dat ik het wist ofzo... dus.. ik dacht ik vraag het voor de zekerheid na :P

Hoi,

Oke ,voor als je er aan zit te denken om er 1 bij te zetten denk dan wel even aan je voeding of die toereikend is.

Modag

ja, het ging erom dat mijn moederbord die ik ging kopen uitverkocht was en niet meer verkrijgbaar. dus ik moest een andere vinden, normaal helpt een vriend van mij maar die is nu op vakantie. dus zelf even gezocht en ik zag er één met een video slot minder en de rest hetzelfde. dus ik dacht even checken of het niet iets belangrijks ofzo is (ik hem maar 1 videokaart dus :P)

nog bedankt!

Oke niks te danken
Maar let je wel op het hangt niet alleen van je videokaart af ,ook van geheugen en processor socket of die overeen komen en passen op nieuwe moederbord.
Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan