de VoIP USB TELEFOON ADAPTER

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Ik heb een VoIP USB TELEFOON ADAPTER gevonden op internet, die te gebruiken is voor normaal telefoonlijn gebruik, en bellen via VoIP dus internet. Nu vroeg ik mij af hoe dit te schakelen is, zal wel met de * of # zijn, maar hoe kan ik dan met die vaste huistelefoon de skype gebuikers bellen die iin skype staan op de pc.
moet ik deze spesiaal op de pc aanklikken, of is hier een sneltoets ofzo voor te maken om met de vaste telefoon met skype te bellen... de internet bellers

Hoi,

Mogelijk bedoel je de cyberbox van Tiptel .... ?

Hier vind je de handleiding:

http://www.tiptel.nl/docs/downloads/BA_100_INT.pdf

Het komt er dus op neer dat je een programma (manager for Skype) op je computer actief moet hebben, waarin je je 'bellers' hebt staan.
Hieraan ken je een nummer toe.
Op je telefoon bel je alsvolgt:

**[toegekende nummer]#

Laatst bewerkt:
ik heb hier gelezen op blz 9, Met in skype "Wijs snelkeuzetoets toe" maar in de skype versie die ik heb is dit niet mogelijk, kan dit kloppen door dat ik geen SkypeManager hebt geinstallerd, dat w.s. bij die CyberBOX hoort.
als dit geinstallerd is, dat dan wel die funcie in skype komt, "Wijs snelkeuzetoets toe" of komt dit door dat er een andere skype versie in de handleiding staat em de versie die ik heb.

VoIP USB TELEFOON ADAPTER

zal deze het zelfde werken. of geheel anders...

Profiteer van het gemak van het bellen via internet. Bel zo vaak en zo lang als je wilt met vrienden en familie over de hele wereld. De USB VoIP telefoon Box is geschikt voor normale telefoons als ook voor draadloze telefoons. Bel van PC naar PC of van PC naar telefoon. De KÖNIG USB VoIP telefoon Box is compatibel met SKYPE en vele andere VoIP programma-s.

Het voordeel van de USB VoIP telbox is, dat deze ook een RJ11 aansluiting heeft voor het normale telefoon netwerk. Het is dus mogelijk om te kiezen of u via skype wilt bellen of via de normale aansluiting. U blijft dus ook gewoon bereikbaar voor personen die niet via skype kunnen bellen.

CMP-VOIP15.jpg

Hoi,

Het betreft hier een apparaat van een andere leverancier dan tiptel, maar met de dezelfde functies w.s.
Of de genoemde programmatuur ook voor de jouwe werkt weet ik dus niet, maar ik denk het wel.
Wellicht heeft de leverancier van jou apparaat ook een website ...
Voor de rest lijkt het me belangrijk dat je nu eerst zelf e.e.a. gaat uitproberen ........

Ik heb dit aapparaat niet, maar zag het op internet staan, als ik die aan zou schaffen dan wel hoe en wat, dus bellers bellen die skype hebben (*onderling via internet). of ermee ook met de vaste telefoon rechtstreeks kan bellen via internet*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan