De w doet het niet meer op toetsenbord en op schermtoetsenbod

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwwally

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Hallo,

Ik heb gisteren een nieuw toetsenbord gekocht omdat op mijn oude de w het niet meer deed.
Gister deed mijn nieuwe toetsenbord het nog goed maar vandaag doet bij deze de w het ook niet meer.
De w doet het ook niet op het schermtoetsenbord van windows.

Gr

Ps kom er net achter dat een hoofdletter wel wil maar een kleine letter niet
Met shift W wel maar met capslock niet

Voordat we gaan helpen: Dit is toch geen grap he? :D:thumb:

Hahahaha hij is grappig..

In case t geen grapje is,.. Indien t oude toetsenbord hetzelfde was,.. Heeft t iets met de driver te maken?

Zelfde in oude toetsenbord, ik heb geen idee of het iets met driver te maken heeft?

Ik heb dit echt daadwerkelijk nooit gehoord. Vaak ligt het aan troep die onder de knop zit, maar als het schermtoetsenbord ook niet werkt. Wel lastig als je ww wilt aanvragen.

@Error, ik denk weinig mensen op dit forum haha

Ed, tik eens even op google het merk en type toetsenbord in met het woord driver.. Nieuwe installeren..

Als dat t niet is,.. Misschien even probleem als zoekterm gebruiken.. Wie weet zijn er meerdere mensen met dit probleem.

Maar nogmaals: Bij-zon-der... Hahaha

Inderdaad. Misschien kun je ook eens systeemherstel doen naar de tijd dat het toetsenbord het wel deed.

Ach w is nog zo'n ramp niet. Kun je ook schrijven als vv . Probeer het eens zonder e zou ik zeggen. :)

Driver is het probleem niet want communicatie werkt. Het ligt aan de keyboard mapping. Voor het eerst dat ik zie dat die corrupt zou zijn. Weet je zeker dat niemand een geintje met je wil uithalen?

Nee, niemand wil een geintje uithalen, ik weet ook niet waar het aan ligt

Voeg eens een andere toetsenbord lay-out toe en verwijder de huidige.

Hierna de gewenste toetsenbord lay-out weer toevoegen. Hopelijk forceert dat een herinstallatie van de keymapping.

Toetsenborden gebruiken in principe geen 'echte' drivers en als ze al drivers gebruiken is dat voor de extra fratsen. Een toetsenbord plug je in maakt gebruik van een standaard Windows buildin stuurtooltje. Weet je zeker dat je machine vrij is van virussen en spyware?

Fijn Ed!

Denk dat dit topic nog wel een tijdje zal blijven hangen.. hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan