De Website Bouwer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomdb

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Hallo allemaal,
hierbij mijn site:
www.dewebsitebouwer.tk
Ik heb het meer gedaan omdat ik het leuk vindt om websites te bouwen, niet echt uit commercieel oogpunt ofzo;)..Heb trouwens al wel 1 opdracht:D.
Wat vinden jullie ervan? De 2e stijl die ik aan het maken ben wordt een stuk rustiger, deze is denk ik een beetje druk:o. Ik zou zeggen: roep maar, alle tips zijn welkom!
Tom

ik wordt er niet echt vrolijk van...
Het ontwerp lijkt uit de jaren 90 gehaald te zijn, en ik vind de site niet echt vriendelijk ogen. De rare kleuren combinaties in de header storen mij ook.

Verder leuk idee, maar probeer eerst je eigen website mooi te krijgen voordat je geld gaat vragen om voor iemand anders een website te maken.

Afbeelding aangepast en klikbaar gemaakt. Nu blijft de pagina lay-out normaal. Niet iedereen heeft een grote monitor.

Die kan ik nog helemaal veranderen, dus daar kan je ook je mening over geven.
Ik sluit me volledig bij Rimsic aan wat betreft je website... en de nieuwe lay-out is wel beter, maar nog niet... spectaculair, zegmaar. Het is allemaal zo vierkant en blokkerig. Probeer ook eens een ander lettertype, en andere letterkleur, link-kleur, etc.

:thumb:

Ik sluit me volledig bij Rimsic aan wat betreft je website... en de nieuwe lay-out is wel beter, maar nog niet... spectaculair, zegmaar. Het is allemaal zo vierkant en blokkerig. Probeer ook eens een ander lettertype, en andere letterkleur, link-kleur, etc.

:thumb:

Ik ga binnenkort even de hoeken proberen af te ronden. Als je met je muis over de links gaat worden ze als het goed is rood:), net ingesteld. Ook lettertype veranderd.

Laatst bewerkt:
Zelf websites bouwen is erg leuk om te doen, maar het moet wel ergens toe leiden.
Dit is gewoon middelmatig tot mager. Amper grafische elementen, eigenlijk heel basic en saai.
Maar als je het leuk vindt, ga lekker door, je zal er vanzelf beter in worden, en kijk ook eens goed naar andere websites die je mooi vindt. :thumb:

Dit is gewoon middelmatig tot mager. Amper grafische elementen, eigenlijk heel basic en saai.
Basic en saai kan heel nuttig zijn voor informatieve sites. Ze moeten natuurlijk wel prettig ogen:o

Maar als je het leuk vindt, ga lekker door, je zal er vanzelf beter in worden, en kijk ook eens goed naar andere websites die je mooi vindt.
Daar sluit ik me helemaal bij aan!

Tussen():
De www.000webhost.com Analytics Code staat buiten het document!

Ik lig elke keer weer in een deuk!!
Je bent helaas niet de eerste of enigste dus troost je,
maar als je toch zegt dat je webdesign doet, waar is dan in Godsnaam je url ?
Alleen al die doorverwijzing .tk overtuigd mij er van dat je enorm amateuristisch bezig bent,
ik zou voor geen goud een website door jou laten maken, echt niet.

En waarom, vraag ik me dan af, voor 30 euro per jaar heb je al een eigen domeinnaam MET webhosting. Als je dat al niet kunt missen.................

Dus wees verstandig en neem een normale url, dat schept veel meer vertrouwen dan een .tk domein.

En wat ook enorm storend werkt: die meldingen van: hier komt binnenkort.

Dan vraga ik mijzelf af: wat weerhoud jou er van om de website af te maken ?
Als ik bij jou een website bestel, gaat dat dan een jarenproject worden ?
Beantwoord je je mail wel dagelijks als ik je een mail stuur als klant ?

Lees hier hoe we te werk gaan!
Het enige wat ik lees: hoe sneller wij van U af zijn, hoe liever.
Teveel aan ons vragen dat willen we niet, we schepen U zo snel mogelijk af.

Ik heb voor iemand een website gebouwd en pas nadat deze HELEMAAL af was en goedgekeurd, is hij online gekomen.
Daar houd mijn verantwoordelijkheid niet op (vind ik zelf), ik controleer bijna dagelijks of de site het nog doet, of de database nog draait en of er verder rare dingen te zien zijn.
Problemen met de website los ik op, scripterrors pas ik aan. Nu, straks, altijd.

Ik heb zelfs achteraf wat nieuwe dingen toegevoegd (na goedkeuring van de opdrachtgever), zonder dat het extra geld kostte. Waarom ?, omdat zo'n site toch je visitekaartje is. Een site up2date houden is dus een investering in jezelf.

Maar goed, denk er maar eens over na of je wat hebt aan mijn adviezen. :p

Ik kijk nog eens en nu is jullie hele site weg ??????????????

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan