De weg kwijt - welke laptop ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inky69

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Ik denk dat ik al de zoveelste ben die de weg kwijt is in het zoeken naar een geschikte laptop. Is er iemand die me kan helpen?

Ik denk dat ik ga voor een Asus of Toshiba laptop. De laptop zal voor huis-tuin en keuken gebruik zijn (geen games of videobewerking). Ik ben uiteindelijk op www.laptopcheck uitgekomen maar hier worden veel laptops afgeraden.

Ik twijfel nu tussen de ASUS K70AB-TY055V en de Toshiba Satelitte PRO L350-236 of de 235. De Toshiba heeft mijn lichte voorkeur vanwege de intel processor en het grotere werkgeheugen.

Ik heb nu zoveel informatie gezien dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien.

Wie kan/wil me verder helpen (een ander merk ??)

Ik twijfel nu tussen de ASUS K70AB-TY055V en de Toshiba Satelitte PRO L350-236 of de 235. De Toshiba heeft mijn lichte voorkeur vanwege de intel processor en het grotere werkgeheugen.

Ik zou gaan voor de ASUS K70AB-TY055V omdat deze een snellere processor heeft en een betere grafische kaart, heeft genoeg werkgeheugen en je kan em altijd nog iets laten uitbreiden.
Je kunt ook wachten tot de laptops met quad core wat goedkoper worden, deze zijn veel sneller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan