De Wii sensorbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pitfire

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Goedemorgen :p

Ik heb een vraag over het maken van een wii voor je computer.
Ik heb al 2 controllers gekocht, en een sensorbar gemaakt op batterijen. Netjes aangesloten op mijn computer met de USB dongle (bluetooth). Nu werkt het wel maar ik vind dat het nog wel wat min puntjes heeft.
Het ziet er niet uit.
Het slurpt batterijen.
En het werkt niet super.

Nu heb ik gezien dat er op ebay wel draadloze sensor barren staan voor +/- €10,- die werken op 4 AA batterijen. Nu wil ik graag weten:
Kan ik een originele Wii sensorbar gebruiken op mijn computer (zonder echte Wii)
En kan ik ook oplaadbare battarijen in de sensorbar doen?? (goed voor het milieu:thumb:)
en/of kan dit ook bij mijn Wii controller (2 batterijen)

Alvast bedankt :)

Goedemorgen :p

Ik heb een vraag over het maken van een wii voor je computer.
Ik heb al 2 controllers gekocht, en een sensorbar gemaakt op batterijen. Netjes aangesloten op mijn computer met de USB dongle (bluetooth). Nu werkt het wel maar ik vind dat het nog wel wat min puntjes heeft.
Het ziet er niet uit.
Het slurpt batterijen.
En het werkt niet super.

Nu heb ik gezien dat er op ebay wel draadloze sensor barren staan voor +/- €10,- die werken op 4 AA batterijen. Nu wil ik graag weten:
Kan ik een originele Wii sensorbar gebruiken op mijn computer (zonder echte Wii)
En kan ik ook oplaadbare battarijen in de sensorbar doen?? (goed voor het milieu:thumb:)
en/of kan dit ook bij mijn Wii controller (2 batterijen)

Alvast bedankt :)

Je kan ook i.p.v. een sensorbar 2 waxine lichtjes doen, probeer maar eens met je Wii!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan