• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

De zichtbare Tabbladen exporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoSaid

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2013
Hallo allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig met het volgende. k heb een excelsheet waarmee ik data exporteer (middels een macro) naar .txt. Ik heb niet altijd alle tabbladen nodig en momenteel groeit het aantal tabbladen drastisch waardoor ik het overzicht verlies en wil op een snelle manier de tabbladen verbergen.

Wens 1) - Ik wil in tabblad "Tabbladen" aangeven middels een J/N of een tabblad getoond mag worden of niet. WENS 1 IS OPGELOST DOOR COBBE - ZIE #2!!

Wens 2) - Ik heb een macro (InvoerGegevensgroepen.exporteer) die alle tabbladen exporteert naar .txt. Ik zou graag willen dat deze specifiek de tabbladen exporteert die getoond worden via tabblad "Tabbladen".

Om privacy redenen heb ik alle data eruit gehaald en de sheet ingevuld met testdata

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Kijk eens of dit voldoet.

Ik heb in je macro een lusje ingebouwd dat kijkt of het betreffende blad zichtbaar is of niet.

Bijlagen

Hallo Cobbe,

Wens 1 is inderdaad zoals jij het hebt geïmplementeerd. *TOP* Bedankt!
Ik heb nog gekeken of ik meer tabbladen kan toevoegen en verbergen en dat lukte nadat ik in de macro de range vergrootte.

wens 2 is ook opgelost!

Bedankt!
Gr
Said

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan