Als ik in dit subforum rondsnuffel, valt mij het aantal vragen over Dual Screen op. Ondanks dat heb ik zelf ook wat vragen hierover. Ik heb, naast een 19 inch Acer, sinds gisteren een nieuw beeldscherm gezet. Het betreft een Full-HD LG 22 inch, en zoals verwacht is de verhouding qua resolutie enorm brak. Daarom vroeg ik me af:
- is het mogelijk de Hardware in Windows Vista zonder extra programma in tweeën te splitsen? Dus helft ram linker scherm, andere helft rechter? (en dus ook met quad core processor, beide schermen 2 cores)
- Welk programma kan dit én functioneert ook goed?
- Hoe kun je ervoor zorgen dat er als je een programma start, het full-screen wordt opgestart op het secundaire beeldscherm (en je start het programma dus via het primaire beeldscherm)?
Ik draai trouwens beide schermen via DVI op een Nvidia 260 GTX (alsof het allemaal niks kost
)
Alvast bedankt

- is het mogelijk de Hardware in Windows Vista zonder extra programma in tweeën te splitsen? Dus helft ram linker scherm, andere helft rechter? (en dus ook met quad core processor, beide schermen 2 cores)
- Welk programma kan dit én functioneert ook goed?
- Hoe kun je ervoor zorgen dat er als je een programma start, het full-screen wordt opgestart op het secundaire beeldscherm (en je start het programma dus via het primaire beeldscherm)?
Ik draai trouwens beide schermen via DVI op een Nvidia 260 GTX (alsof het allemaal niks kost

Alvast bedankt

Laatst bewerkt: