De zoveelste portforward vraag. (Double forward)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThE PrOx

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Beste leden van Helpmij,

Ik hou het lekker kort en krachtig, ik ben de zoveelste persoon die een Minecraft server wil opzetten alleen zit ik achter twee routers.

Setup:
Interwebz > Router 1 (Thomson-Alcatel Speedtouch 510) > Router 2 (Sitecom WL-575) > Pc (Via Ethernet)

Wat ik heb geprobeerd is, Router 2 acces geven om de beruchte 25565 poort mogen gebruiken via Router 1 en mijn pc heeft toegang tot poort 25565 op router 2.
Ik kom er echt niet meer uit, screenshots zal ik er maar gelijk even bij doen.

Router 1.pngRouter 2.png

Extra info: Ik heb op beide routers al eens een minecraft server draaiend gekregen alleen nog niet via de twee gelinkt. Het is GEEN oplossing om achter 1 router te gaan zitten.

En alvast bedankt ;)

Toch zou ik dan graag willen weten waarom je 2 routers gebruikt.

Heel simpel uit te leggen, ik huur een huis en mijn huisbaas woont naast mij, bij hem komt internet binnen naar zijn modem, vanaf daar een lange kabel naar mijn router die het verdeeld onder 1 pc via wlan en eentje via een ethernet kabel

Ja,ik ook.
Als je de sitecom vervangt door een switch en je stelt alle apparaten in met een vast ip adres zou het al beter gaan werken.
Waarom vast ip adres??
Omdat als je een keer je netwerk reset alle apparaten mogelijk een ander ip adres krijgen en heel je setup niet meer werkt dankzij dhcp.
Word tijd dat ipv6 meer geimplementeerd wordt

Ik heb een 3com 3CFSU08 switch liggen... zou in dan:

voorbeeld.png

Zou dit kunnen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan