deamon tools in home premium 64 bit...

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
een simpel vraagje voor mensen die wat van deamon tools afweten en hoe ik dit kan fikse...
ik heb daemon tools geinstalleerd, nadat ik het gedownload had:P dus ik mijn computer opniew opstarten omdat daarom werd gevraagd, toen hij was opgestart vroeg daemon tools voor een admin account terwijl hier maar 1 account op staat.. want via dat account ofzoiets moet je hem activeren:confused: (voor de eerste keer gebruiken..)

kan iemand mij hiermee helpen:o

mvg,

merijntjuh

een simpel vraagje voor mensen die wat van deamon tools afweten en hoe ik dit kan fikse...
ik heb daemon tools geinstalleerd, nadat ik het gedownload had:P dus ik mijn computer opniew opstarten omdat daarom werd gevraagd, toen hij was opgestart vroeg daemon tools voor een admin account terwijl hier maar 1 account op staat.. want via dat account ofzoiets moet je hem activeren:confused: (voor de eerste keer gebruiken..)

kan iemand mij hiermee helpen:o

mvg,

merijntjuh

Voor zover ik weet is er in veilige modus een administrator account, met een beetje geluk staat daar nog geen wachtwoord op. Als er wel een wachtwoord op staat, dan is dat het wachtwoord die je tijdens de installatie bij administrator hebt ingevoerd. Als het er niet is, sorry, dan is er geen admin acc in veilige modus *denk ik. Dit is namelijk met xp wel zo.*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan