deamon tools problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

melody32

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2005
DEAMON TOOLS PROBLEMEN!!!!1
Na het instaleren van deamon tools doet mijn pc erg raar.Opstarten gaat zeer traag en hij blijft continu een ratelend/ hangend geluid maken. Windows lijkt wel te draaien maar ik kan mijn D schijf al niet meer bereiken.

Ik heb twee partities op mijn pc een C en een D.
Is er een mogelijkheid dat ik die deomon tools ( die ik volgens mij, op mijn D schijf geinstalleerd heb) kan verwijderen of moet ik windows XP home opnieuw installeren?!?
Alvast bedankt voor de enventuele redder in nood:D

Ligt eraan wat voor PC je hebt. Deamon Tools is opzich voor een trage PC een zware uitvoering. Misschien moet je eens proberen om niet automatisch de IMAGES te laten laden. Misschien zal hij dan wel beter opstarten.

Verwijder Daemon tools onder Start --> Configuratiescherm --> Software.
Lukt dit niet, probeer dan veilige modus.

Dat bij software, en in de veilige modus verwijderen, lukt niet!!
Misschien had ik ook nog moeten vertellen dat nadat die problemen met DEAMON-TOOLS, ik ook nog HITMAN PRO eroverheen had laten gaan.
Als ik nu mijn pc opstart, blijft ie ergens vet hangen en mijn hele andere partitie "de D Schijf" een onbekend formaat is , en de pc zelfs al vraagt of ie hem formateren moet, wat ik dus helemaal niet wil, want die staat vol met foto's en muziek................ HELP HELP HELP.
Misschien is het laaste redmiddel wel Windows XP opnieuw installeren, ik heb tenslotte officiele CD, maar ik wil graag mijn andere partitie de D-Schijf niet verliezen, kan dit????:thumb:

D schijf onbereikbaar...

Geplaatst door Admin_Frisian
Misschien is dat wat ZipPe aangeeft een oplossing.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=216694

Krijg je verder ook foutmeldingen?
Vermeld anders eens stapsgewijs waar de pc blijft hangen of wat er precies gebeurd.

Wat voor merk harde schijf heb je?

mijn harde schijf is van maxtor
Het probleem is eigenlijk dat ik mijn D schijf niet kan bereiken,en daar staat dat programma Deamon tools..
Hij vraagt ook nu of ik wil formateren omdat het een onbekend medium is.
Windows start wel op maar daarna heb ik het idee dat ie wordt gestoord door dat bewuste deamon tools programma, dan maakt hij ook dat continue hangende geluid.
Alvast weer bedankt mensen!
Groetjes

Dus je kunt wel in windows komen maar als je bijvoorbeeld naar "deze computer" gaat kun je de d-schijf niet bereiken?
Dan lijkt mij dat er meer aan de hand is dan een falend Daemon programma.

En "hangend geluid",hoe klinkt dat?
Tikt je harde schijf constant, of wat moet ik me daar bij voorstellen?

Je kan voor de zekerheid je harde schijf controleren met PowerMax.
Misschien is er iets mis met de harde schijf.

Geplaatst door Admin_Frisian
Dus je kunt wel in windows komen maar als je bijvoorbeeld naar "deze computer" gaat kun je de d-schijf niet bereiken?
Dan lijkt mij dat er meer aan de hand is dan een falend Daemon programma.

En "hangend geluid",hoe klinkt dat?
Tikt je harde schijf constant, of wat moet ik me daar bij voorstellen?

Je kan voor de zekerheid je harde schijf controleren met PowerMax.
Misschien is er iets mis met de harde schijf.

Het geluid is het "normale hard-disk"geluid, maar dan als een knipperlicht, aan/uit......per seconde ongeveer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan