Deamon tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

quake4play

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Hallo,

Ik heb effe en vraag ik heb niet zoveel ervaring met deamontools kan ik het instaleren
of kan je dan problemen krijgen met opstarten of andere problemen

Ik hoor het wel Groetjes Robert:thumb: :thumb:

Als je de aangewezen schijfletters goed configureert, werkt het prima, dus geen letters van cardreaders kiezen of laten gebruiken, b.v.

Heb er zelf nooit problemen mee gehad, alleen door eigen schuld, maar daar leer je weer van.:)

Let er wel op dat je bij de installatie de Toolbar uitzet, anders krijg je wat reclame pop-ups.
Uiteraard als je dit niet erg vindt kun je het gewoon aan laten. Het is ook later te verwijderen.

deamon tool 4.09

heb deamon tool 4.09 geinstalleerd, maar nu kan mijn PC de cd roms niet meer lezen, krij ook deze fout te zien:

I:\ is niet toegankelijk

Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat.

Met versie 4.08 had ik hier geen last van, kan ik er wat aan doen, Nieuwe spellen hebben 4.09 nodig om te draaien.

Eerst deamon tools weer uitzetten dan pakt hij de CD roms weer!

Kijk eens met rechtermuisklik op de Daemontools icoon en bij de Virtual CD/DVD en Divice 0 en 1, Set device parameters welk schijfletter eraan hangt, eventueel die veranderen naar een vrije.

deamontool uitzetten heeft geen effect, CD-Roms staan op een andere schijfletters.
Het wil alleen werken als ik de cd-rom er in legt en het systeem opnieuw opstart, dan ziet die de cd-rom, maar als ik hem er uithaal en een ander er in legt heb ik het probleem weer.

systeem:
duo core CPU 6700
twee SATA2 schijven
twee IDE CD-Roms(DVD branders) op èèn IDE kabel
(zit maar èèn IDE aansluiting op het moederbord (ASUS P5B-E)

Laatst bewerkt:
zoek de volgende registry key eens.

HKLM\Software\MicrosoftWindows NT\CurrentVersion\Winlogon

klik deze met rechtermuis aan en exporteer het naar een bestand (dat is je backup)