Debian downloaden & installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://mirror.ati.com/support/driver.html

+Debian is stabiel
+Debian draaiend = Debian nooit meer plat
+*.Deb packages zijn veel handiger om te installeren en vooral om te verwijderen

is bij redhat 8.0 ook hoor.

Debian is lastig te configureren
-Debian ondersteunt vaak niet de nieuwste hardware. Ik heb nog geen driver kunnen vinden voor mijn Radeon 7500, daardoor werkt mijn X niet

Is bij redhat 8.0 niet

Laatst bewerkt:
O, oh, oh wat kunnen we goed opscheppen.
Moet jij eens opletten hoe vaak RedHat vastloopt tijdens het installeren van RPM's en hoeveel troep er nog achterblijft na het verwijderen. En jij maakt mij niet wijs dat jij nooit temaken hebt gehad met conflicten tussen packages. Dat is met Debian dus mooi voorbij. Enne, heb jij RedHat 8.0 weleens zien draaien op een PI met 16 MB geheugen? Ik niet, Debian wel. :)

Laatst bewerkt:
heb jij RedHat 8.0 weleens zien draaien op een PI met 16 MB geheugen? Ik niet, Debian wel. :) [/B][/QUOTE]

nog een ding waarom nou debian vind geen driver is moellijk intestellen, ik hou niet zo van die oude linux versies,(linux is al moeilijk genoeg) debian is nu pas bij 3.1 is net zo als win 95,

redhat 8.0 is een hooge versie hoor tuurlijk draait is niet op een p1 16 mb geheugen, zie win xp al op een p1 16 mb draaien kan toch ook niet.

Ik heb een oude pc hier staan zet er echt geen linux op.
draai xp en redhat 8.0 op mijn amd ahtlon 1800+ 256 mb ddr, radeon 9000 pro 64 mb ddr tv out videokaart gaat echt als een trein.

redhat 8.0
heeft veel drivers.
nl desktop is er
is stabiel 0 keer gehangen bij mij draai het al 5 maanden nu
RPM is voor redhat gemaakt.
in de winkel zag ik de meeste boeken voor redhat.

ik wacht echt met spanning af op redhat 8.1

debian werken ze niet echt snel daar, duurt het veeeel langer voor een nieuwe versie uit komt.,
Klopt rpm hangt vaak tijdens het installeeren, daarom komt er ook weer redhat 8,1 uit veeeel bugs zij daar uit gehaald.

Maar als jij debian wilt geen probleem moet je zelf weten is het nog gelukt doet debian het al bij jou.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan