Graag zou ik vanuit een offerteformulier een bedrijf/debiteur/klant selecteren vanuit een debiteurenformulier en de debiteur die wordt geselecteerd door de gebruiker plaatsen in het offerteformulier (zodat deze wordt opgeslagen bij het betreffende OfferteID-nummer). Het geselecteerde bedrijf in het debiteurenformulier moet dus worden geplaatst in het offerteformulier (in veld bedrijfsnaam en bedrijfsID). Het debiteurenformulier wordt aangeroepen met een knop (zoeken) in het offerteformulier.
Ik weet dat hiervoor makkelijkere oplossingen zijn, maar graag zou ik de methode als hier beschreven gebruiken. Mij lukt het niet helemaal om dit resultaat te bereiken met VBA. Iemand een idee hoe dit wel kan? Als het kan graag wijzigen in het bestand, zodat ik de oplossing van daaruit kan bekijken..
Het bestand is als ZIP (bijgevoegd).
Bekijk bijlage Opdrachtgever selecteren in offerteformulier.zip
Ik weet dat hiervoor makkelijkere oplossingen zijn, maar graag zou ik de methode als hier beschreven gebruiken. Mij lukt het niet helemaal om dit resultaat te bereiken met VBA. Iemand een idee hoe dit wel kan? Als het kan graag wijzigen in het bestand, zodat ik de oplossing van daaruit kan bekijken..
Het bestand is als ZIP (bijgevoegd).
Bekijk bijlage Opdrachtgever selecteren in offerteformulier.zip