• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Debiteuren Crediteuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jverkerk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
Berichten
1.186
Office versie
Microsoft 365
Goedemorgen,
Is er of heeft iemand een debiteuren/ crediteuren overzicht in Excel.
Ik ben er zelf aan begonnen maar het zou mooi zijn om een voorbeeld te hebben.
Had al op internet gezocht maar geen passend voorbeeld.
Ik probeer ook hier een bestand te zoeken maar weet niet waar.
Vast bedankt.
 
Je hebt het neem ik aan niet over de Jiskefet sketch? :). Je vraag is wel héél erg vaag; leg eerst eens uit wat je bedoeling is.
 
Voorbeeld

Op het eerste tabblad zou ik graag een overzicht hebben van de debiteuren en crediteuren, misschien door middel van van een dropdown menu Debiteuren/ Crediteuren maar dan moeten volgen mij de tabbladen er hetzelfde uitzien volgens verticaal zoeken. (tussen haakjes dit is niet door mij gemaakt).
 

Bijlagen

  • XFT FIN OVERZICHT LEEG.xlsx
    32,4 KB · Weergaven: 42
Werk ook even de verwachte uitkomst (handmatig) uit.
 
Bedankt voor de moeite

Ik vind dat een debiteuren/ crediteuren overzicht zelf gemaakt in Excel soms ook wel is wat de gebruiker er mee wil, en aangezien dit voor een ander is blijft het een hele persoonlijke smaak wat je uiteindelijk wilt bereiken, ik heb dit aan haar gevraagd maar ze kan er niet echt antwoord op geven.
Ik dacht misschien is hier iemand met een voorbeeld bestandje om inzicht te krijgen wat er wel of niet belangrijk is.
Je begint al gauw met een naam en adres, datum in en verloopdatum en deb.nummer, tegoed of tekort.

Dus hebben we besloten dit een keer samen te bekijken onder het genot van een kopje koffie ipv zitten mailen en elkaar niet begrijpen.

Dus tot zover mijn vriendelijke dank voor de gedane moeite.
Wil hem wel op slot zetten maar weet even niet meer hoe.
 
Denk dat als deze onderdeel van een boekhouding zijn (balans) dat het veel ingewikkelder is dan alleen een debiteuren-crediteuren/klantadministratie. Dus het 'doorboeken' zal belangrijker zijn.
 
Op slot zetten doe je in de openingspost
 
Dank je wel, gelukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan